سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی استان همدان از جان باختن ۹ نفر دیگر در این استان در ۲۴ ساعت اخیر خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، دکتر محمد طاهری ، سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی استان همدان گفت:با شناسایی یک هزار و ۱۲ بیمار جدید مبتلا به کووید ۱۹ در این استان، مجموع بیماران بستری مثبت به ۲۳ هزار و ۱۸۷ و بیماران سرپایی مثبت به ۶۴ هزار و ۴۸ نفر رسید.

او افزود: همچنین با فوت ۹ بیمار دیگر در ۲۴ ساعت گذشته آمار مرگ و میر ناشی از کرونا در استان از ابتدای اپیدمی ویروس تاکنون به ۲ هزار و ۵۲۸ مورد رسیده است.

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان همدان اظهار داشت: تعداد مراجعان سرپایی به اورژانس بیمارستان‌های استان با علائم تنفسی مشکوک به کرونا در ۲۴ ساعت گذشته یک هزار و ۹۰۷ مورد بود که ۳۲۹ نفر از مراجعان به بیمارستان‌ها در بخش عادی بستری شدند.

طاهری افزود: ۲۱ بیمار مبتلا به کرونا در بخش آی. سی. یو مراکز درمانی استان بستری هستند و در مجموع وضعیت جسمی ۴۸ بیمار بستری در بیمارستان‌های استان وخیم گزارش شده است.

او درباره آخرین وضعیت بیماران کرونایی در شهرستان‌های استان نیز گفت: شمار بیماران کرونایی بستری از ابتدای همه گیری ویروس کرونا تاکنون در بیمارستان‌های اسدآباد یک هزار و ۱۴۴، بهار یک هزار و ۱۸۶، تویسرکان یک هزار و ۲۷۱، رزن ۹۴۸، درگزین ۳۱۸، فامنین ۳۵۷ و کبودراهنگ یک هزار و ۲۱۰ نفر است.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی استان همدان بیان کرد: همچنین تاکنون چهار هزار و ۴۲۸ نفر در ملایر، ۲ هزار و ۸۳۳ نفر در نهاوند و هشت هزار و ۹۷۵ نفر نیز در شهرستان همدان به ویروس کرونا مبتلا و بستری شده اند.

 تمامی شهرستان‌های تابعه استان همدان در وضعیت قرمز کرونایی قرار دارند.

انتهای پیام/غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.