حجت الاسلام کریمی تبار گفت:آزادگان اسوه‌های زیبای صبر و استقامت هستند که سال‌ها شدیدترین شکنجه‌های جسمی و روحی را به جان خریدند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ،حجت الاسلام کریمی تبار نماینده، ولی فقیه در استان وامام جمعه ایلام با دو جانباز و آزاده دفاع مقدس دیدار کرد.

حجت الاسلام کریمی تبار نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام گفت:آزادگان اسوه‌های زیبای صبر و استقامت هستند که از آرمان خود دست نکشیدند، روز‌های جوانی و پرنشاط خود را در زندان‌های مخوف رژیم بعث گذراندند و با صبری بی نظیر همانطور که رهبر انقلاب هم فرمودند" آبروی این ملت را حفظ کردند".

امام جمعه ایلام اظهار کرد:امروز و به پاس تجلیل از صبر و ایستادگی این عزیزان، نماینده ی، ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام، سردار شاکرمی فرمانده سپاه امیرالمومنین استان ورییس دادگستری ایلام، تولیده مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران به دیدار دوخانواده آزاده و جانباز سرافراز «نعمت احمدی و سبز خدا فرجی» رفتند.

حجت الاسلام کریمی تبار در این دیدار صبر آزادگان سرافراز را ستودنی و بی نظیر دانست و عنوان کرد: تحمل درد و رنج اسارت بسیار سخت و روحی بزرگ می‌خواهد که آزادگان ما با صبری بی نظیر آن همه سال رنج و اسارت را به زیبایی تمام تحمل کردند و سرافرازانه به میهن بازگشتند.

انتهای پیام/ د

برچسب ها: امام جمعه ، دفاع مقدس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.