سردار القاصی مهر گفت: صبر، صلابت و بصیرت آزادگان و خانواده گرانقدرشان به عنوان بهترین الگوی اخلاق و پایداری و مایه مباهات ایرانیان است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ، سردار دلاور القاصی مهر فرمانده انتظامی استان ایلام در حاشیه مراسم گرامیداشت سالروز بازگشت آزادگان به کشور  اظهار داشت: بیست و ششم مردادسال روز بازگشت غروز آفرین آزادگان سرافراز به میهن اسلامی است، روز سراسر افتخاری که بر صفحات زرین انقلاب حک شد و یاد آور ایامی است پر از شور و شادی و معطر به حضور دوباره عزیزانی که عطر شهیدان را با خود داشتند.

او افزود: آزادگان نماد صبر و استقامت در بین ایرانیان هستند، چرا که این عزیزان صبورترین و راضی‏‌ترین کسان به قضای الهی بودند.

فرمانده انتظامی استان ایلام ادامه داد: این بزرگ مردان آزاده نامیده شدند، چون از قید نفس و نفسیات رهایی یافته بودند و صبوری خانواده این عزیزان در دوران اسارت مایه افتخار و مباهات بود.

او تصریح کرد:صبر، صلابت و بصیرت آزادگان ارجمند و خانواده گرانقدرشان به عنوان بهترین الگوی اخلاق و پایداری در راه عقیده مایه مباهات ایرانیان بوده و شایسته تقدیر است.

سردار القاصی ضمن گرامیداشت این روز برای همه آزادگان سرافراز کشورمان آرزوی توفیق و سلامتی روز افزون کرد.

انتهای پیام / غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.