فتاحی بر لزوم تکمیل و توسعه زیرساخت‌های شهرستان ملکشاهی تاکید کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ، الیاس فتاحی، معاون سیاسی و امنیتی استانداری ایلام در آیین تکریم و معارفه سرپرست فرمانداری شهرستان ملکشاهی گفت: ملکشاهی، شهرستان نوپایی است و به رغم خدمات ارزشمند نظام مقدس و دولت در این دیار، می‌طلبد مسئولان استانی و کشوری ضمن توجه و اهتمام ویژه نسبت به تکمیل و توسعه زیرساخت‌های این شهرستان اقدام کنند.

او بیان کرد: ملکشاهی از دو سال گذشته پایلوت محرومیت زدایی بوده که کار‌های خوبی توسط بنیاد مستضعفان و علوی در این شهرستان انجام گرفته که امیدواریم در دولت جدید روند‌ها و الگو‌های توسعه یافتگی این شهرستان تکمیل شود.

معاون سیاسی و امنیتی استانداری ایلام اظهار کرد: مردمان این دیار همانطور که در دفاع مقدس با تقدیم صد‌ها شهید و جانباز حماسه آفرین بودند، اکنون نیز در مقاطع حساس انقلاب همچون انتخابات همواره پیشگام و پیشتاز بوده و هستند.

فتاحی با اشاره به ظرفیت‌های گردشگری ملکشاهی خواستار توجه به این مهم شد و افزود: گام‌های خوبی در این خصوص برداشته شده که امیدواریم منجر به توسعه شهرستان و اشتغال جوانان منطقه شود.

معاون استاندار ایلام ادامه داد: یکی از مسایل جدی امروز بحث مقابله با اپیدمی کرونا است که لازم است همه مردم و مسئولان با وحدت و همدلی و رعایت دستورالعمل‌های ستاد ملی کرونا از این بحران بزرگ عبور کنیم.

در این مراسم نجف پورافشار به عنوان سرپرست فرمانداری معرفی و از خدمات محمد تاسمه فرماندار سابق قدردانی شد.

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.