جوروند گفت: با همکاری بنیاد مستضعفان و دانشگاه علوم پزشکی ایلام برای رفع محرومیت در مناطق محروم ، فعالیت‌های متعددی انجام شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ، جلسه کارکنان حوزه مشارکت‌های اجتماعی دانشگاه علوم پزشکی ایلام با مدیر کل اموال و مستغلات بنیاد مستضعفان استان ایلام برگزار شد.

این جلسه با حضور رئیس حوزه مشارکت‌های اجتماعی دانشگاه، مدیر و کارشناسان حوزه سازمان‌های مردم نهاد و خیرین دانشگاه علوم پزشکی در محل دفتر مدیر کل اموال و مستغلات بنیاد مستضعفان استان ایلام برگزار گردید.

جوروند رئیس مرکز مشارکت‌های اجتماعی دانشگاه علوم پزشکی ایلام ضمن قدردانی از همکاری بنیاد مستضعفان با دانشگاه علوم پزشکی، در خصوص برنامه‌های مشترک دانشگاه علوم پزشکی با بنیاد مستضعفان استان مطالبی ارائه نمود و گفت: با همکاری دو دستگاه برای رفع محرومیت در مناطق محروم فعالیت های متعددی انجام شده است و امیدواریم شاهد تداوم این همکاری‌ها در زمینه‌های دیگر از جمله کمک به بیماران خاص و صعب العلاج، کمک به کاهش مشکلات بهداشت دهان و دندان بخصوص در مناطق محروم و کمک به تامین زیرساخت‌های مورد نیاز اربعین حسینی باشیم.

فریادی مدیر کل اموال و مستغلات بنیاد مستضعفان استان ایلام اقدامات مختلف بنیاد در زمینه‌های واگذاری اراضی، همکاری با دولت، محرومیت زدایی، کمک به آموزش و پرورش و دیگر حوزه‌های فعالیت بنیاد را مطرح کرد و ادامه داد: بنیاد علوی زیر نظر بنیاد مستضعفان با برنامه ریزی گسترده درصدد است مناطق محروم را شناسایی کرده و به سیاست‌های محرومیت زدایی خود در این مناطق ادامه دهد تا شاهد اشتغال زایی و توانمند‌سازی مردم در مناطق محروم باشیم.

او از آمادگی بنیاد مستضعفان در حمایت از خانواده‌های محروم استان با تهیه بسته‌های غذایی کمکی برای مادران باردار، حمایت از برنامه‌های دندانپزشکی در مناطق محروم و حاشیه شهر، محرومیت زدایی شهرستان ملکشاهی شامل ساخت بیمارستان این شهرستان و مشارکت در ساخت و تجهیز مرکز درمان بستر دشت عباس و محرومیت زدایی شهرستان هلیلان خبر داد.

انتهای پیام/ ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.