سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اراک از مردم خواست برای ثبت نام واکسیناسیون کرونا مراقب سودجویان باشند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، قربانی سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اراک گفت: با اشاره به سودجویی‌ها و کلاهبرداری‌ها با عنوان ثبت نام واکسیناسیون کرونا، در سایت‌های غیر مجاز از مردم خواست مراقب شایعه پراکنی‌ها باشند و همچنین مراقب باشند در دام این سودجویان نیفتند.

قربانی افزود: لینک‌های انتشار یافته در فضا‌های مجازی و اطلاعیه‌های که مورد تایید دانشگاه علوم پزشکی اراک نیست همه در راستای اهداف سودجویانه است و کلاهبرداری تلقی می‌شود و مردم این‌ها را مورد توجه قرار ندهند.

او اضافه کرد: دانشگاه علوم پزشکی اراک اقدام به تزریق واکسن و قبل از آن ثبت در سامانه salamat.gov.ir خواهد نمود و اطلاعیه‌های آن از طریق روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی با راه‌های ارتباطی معتبری، چون سایت دانشگاه و صدا و سیما و خبرگزاری‌های رسمی در اختیار مردم قرار می‌گیرد.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اراک بیان کرد: واکسیناسیون در استان مرکزی، تنها بر اساس سند ملی واکسیناسیون انجام می‌شود و برای هیچ نهاد، سازمان یا ارگانی واکسیناسیون جداگانه و خارج از اولویت‌های اعلام شده از سوی ستاد ملی کرونا، صوت نمی‌گیرد.

او ادامه داد: دانشگاه علوم پزشکی اراک هیچ‌گونه مذاکره‌ای در راستای واکسیناسیون مشاغل و پرسنل و کارمندان ادارات استان مرکزی خارج از سند ملی واکسیناسیون کشور که از طریق وزارت بهداشت به استان‌ها ابلاغ می‌گردد نداشته است و موسسین، مدیران و مربیان محترم آموزشگاه‌های آزاد فنی و حرفه‌ای نیز از این موضوع مستثنی نیستند.

او ادامه داد: هر گونه ثبت نام و انجام واکسیناسیون گروه‌های هدف در استان مرکزی منوط بر اطلاعیه‌ها و دستورات ستاد ملی واکسیناسیون و وزارت کشور، انجام شده و خواهد شد و به موازات گروه‌هایی که وزارت بهداشت به منظور واکسیناسبون ابلاغ می‌کند.

قربانی سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اراک تصریح کرد: در پایان هدف نهایی و اصلی دانشگاه علوم‌پزشکی اراک را واکسیناسیون بخش عمده‌ای از مردم استان دانست و خواستار همکاری مردم در امر واکسیناسیون و رعایت حداکثری پروتکل‌های بهداشتی شد.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.