مسئول ستاد کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد خراسان شمالی گفت: مساجد در ایام کرونا فعالیت‌های مختلفی را در قالب طرح مواسات و همدلی انجام داده اند، که توزیع بسته‌های کمک معیشتی یکی از این فعالیت‌ها است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ،  هاشم شیرازیان مسئول ستاد کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد خراسان شمالی با اشاره به فعالیت‌های مساجد در ایام کرونا گفت: مساجد دراین ایام کرونا فعالیت‌های مختلفی را در قالب طرح مواسات و همدلی انجام داده اند، که توزیع بسته‌های کمک معیشتی یکی از این فعالیت‌ها است.


بیشتر بخوانید 


هاشم شیرازیان گفت: با کمک صداوسیما و برنامه‌ی سمت خدا وخیرین ۲۱ تُن و ۶۰۰ کیلو گوشت گوسفند به ارزش ۲ میلیارد و ۳۷۶ هزار تومان بین خانواده‌های نیازمند توزیع شد.

تهیه‌ی بسته‌های بهداشتی توسط پایگاه‌های بسیج و خادمیاری و طرح یاری گران زندگی و سفیران اجتماعی از دیگر خدمات کانون‌های مساجد در دوران کرونا برای خانواده‌های نیازمند است.


۲۱ آگوست با هدف ارائه الگوی مناسب برای بزرگداشت روز مسجد، تبیین مطالبات و نیاز‌های مسجد، مرور وضعیت گذشته و حال مساجد، بررسی نقش مساجد در فعالیت‌های فرهنگی، اجتماعی و سیاسی به نام روز جهانی مسجد نامگذاری شده است.

انتهای پیام/ه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.