رئیس جمعیت هلال احمر بهبهان از تحویل ۱۰ کپسول ۵۰ لیتری اکسیژن به بیمارستان شهید مصطفی خمینی (ره) جهت کمک به درمان بیماران کرونایی خبر داد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، حسین مرشد بهبهانی رئیس جمعیت هلال احمر بهبهان گفت: هلال احمر از ابتدای همه گیری کرونا در کنار شهروندان بوده و در حوزه‌های حمایتی، تهیه ملزومات و کمک به پیشگیری و درمان همیار مدافعان سلامت بوده و جمعیت هلال احمر بهبهان در حوزه کمک‌های مالی تا کنون ۲۵۰ میلیون ریال به خانواده‌های نیازمند کمک نقدی کرده است.

او با اشاره به توزیع کمک‌های مومنانه بین نیازمندان از سوی هلال احمر افزود: هلال احمر بهبهان از ابتدای شیوع کرونا تاکنون با کمک خیرین و اعضای خود توانسته کمک‌های مومنانه را با تهیه ارزاق و بسته‌های معیشتی به ارزش حدود ۲ میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال مهیا و بین خانوار‌های نیازمند آسیب دیده از این بیماری قرار دهد.

مرشد بهبهانی بیان داشت: با شروع موج پنجم کرونا هلال احمر همچون قبل اقدامات خود را در زمینه حمایت از نیازمندان در جهت کمک به درمان و تهیه دارو انجام داده و به موازات این اقدامات نیز تلاش خود را جهت تهیه کپسول‌های اکسیژن برای بیماران قرنطینه در منزل انجام داد که در همین زمینه حدود ۴۰ کپسول تهیه و بصورت امانی در اختیار خانواده بیماران قرار گرفت.

رئیس جمعیت هلال احمر بهبهان ادامه داد: با افزایش مراجعه بیماران کرونایی به مراکز درمانی شهرستان و به منظور همکاری بیشتر با بیمارستان ها، هلال احمر اقدام به تهیه و تامین ۲۰ دستگاه کپسول اکسیژن ۵۰ لیتری اکسیژن کرد و ۱۰ کپسول تحویل بیمارستان تامین اجتماعی شهید مصطفی خمینی (ره) شد.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.