قائم مقام شبکه بهداشت و درمان دشت آزادگان از نصب دستگاه اکسیژن ساز در بیمارستان شهدای نفت سوسنگرد برای رفاه حال بیماران کرونایی خبر داد.

محمد ساعدی، قائم مقام شبکه بهداشت و درمان دشت آزادگان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: یکی از تجهیزات ضروری بیمارستان‌ها در شرایط بحرانی کرونا، دستگاه اکسیژن ساز است که از آن برای تأمین اکسیژن برای تنفسراحت بیماران به ویژه افراد مبتلا به کووید-۱۹ استفاده می‌شود.

او افزود: پس از پیگیری قاسم ساعدی نماینده مردم دشت آزادگان در مجلس شورای اسلامی، حمید سیلاوی فرماندار و مدیریت شبکه بهداشت و درمان شهرستان و حمایت فرهاد ابول نژادیان رئیس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز یک دستگاه اکسیژن ساز در بیمارستان شهدای نفت شهر سوسنگرد در روزهای آینده نصب خواهد شد.

ساعدی با بیان اینکه نصب دستگاه اکسیژن ساز بر اساس استاندار‌ها و به دست مهندسان انحصاری شرکت عرضه کننده ۷ روز به طول می‌انجامد، اظهار داشت: إن شاءالله تا آخر این هفته عملیات نصب و راه اندازی آن به پایان خواهد رسید و اکسیژن موردنیاز بیماران به سهولت تامین می‌شود.

به گفته مدیر بیمارستان شهید چمران دشت آزادگان و شهدای نفت سوسنگرد؛ پیش از این، بیمارستان شهدای نفت سوسنگرد روزانه تعداد ۲۰۰ سیلندر گاز اکسیژن را با صرف وقت و هزینه هنگفت از اهواز تامین می‌کرد و به وسیله خودرو‌ها به این بیمارستان منتقل می‌شدند.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.