با توجه به نیاز مبرم بیمارستان شهید طباطبائی باغملک به اکسیژن کمکی برای بیماران کرونایی جمعیت هلال احمر شهرستان اقدام به واگذاری ۲۰ عدد کپسول اکسیژن به این بیمارستان نمود.

کرامت جاودان زاده مدیر شبکه بهداشت و درمان باغملک در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: به منظور جلب همکاری بین بخشی و با توجه به نیاز مبرم بیمارستان شهید طباطبائی به اکسیژن کمکی برای بیماران کرونایی و بنا به درخواست مسئولان بیمارستان، جمعیت هلال احمر شهرستان اقدام به واگذاری ۲۰ عدد کپسول اکسیژن ۵۰ لیتری بصورت امانتی به این بیمارستان نمود.

او افزود: با اضافه شدن این تعداد کپسول اکسیژن، علاوه بر ۲ دستگاه اکسیژن ساز که بصورت شبانه روزی در حال تهیه اکسیژن بیمارستان هستند  بیش از ۹۰ عدد کپسول اکسیژن نیز کار تامین اکسیژن بیماران را در کنار دستگاه‌های تولید اکسیژن انجام می‌دهند.

جاودان زاده ضمن تقدیر و تشکر از جمعیت هلال احمر باغملک اظهار داشت:  از شهروندان  می‌خواهیم  که رعایت نکات  بهداشتی را در دستور کار خود قرار دهند، در مراسم عزاداری و تجمعات شرکت نکنند و  در صورت نداشتن کار ضروری از منزل خارج نشوند همچنین از ماسک استفاده  کرده و فاصله‌گذاری اجتماعی را رعایت کنند.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.