معاون فنی مرکز بهداشت استان کرمانشاه گفت : متأسفانه طی شبانه‌روز گذشته ۹ نفر از هم استانی‌ها را به علت ابتلا به کرونا از دست دادیم.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، سارا شاه‌آبادی معاون فنی مرکز بهداشت استان کرمانشاه گفت : متأسفانه ویروس جهش یافته دلتا با سرعت زیادی در حال انتقال است و به صورت خانوادگی، خانواده‌ها را درگیر می‌کند.

او گفت : هرگونه علائم شبیه به سرماخوردگی در حال حاضر باید کرونا تلقی شود و اصول بهداشتی و قرنطینه رعایت شود.

معاون فنی مرکز بهداشت استان کرمانشاه افزود: در صورت داشتن علائمی شبیه سرفه شدید، ضعف و بی‌حالی حتما به مراکز درمانی مراجعه کنند.

او با اشاره به روند انجام واکسیناسیون در استان، افزود: واکسیناسیون گروه‌های هدف با سرعت در ۳۴ پایگاه تجمیع در حال انجام است.

شاه‌آبادی ادامه داد: واکسیناسیون افراد ۴۰ سال به بالا (متولیدن ۱۳۶۰ به قبل) در شهر‌ها و در روستا‌ها افراد ۳۰ سال به بالا (متولیدن ۱۳۷۰ به قبل) و در جمعیت عشایری استان افراد بالای ۱۸ سال در حال انجام است.

او با اشاره به فعالیت هشت پایگاه تجمیع واکسیناسیون ثابت در مرکز استان، گفت: علاوه بر فعال بودن سایت خودرویی در ترمینال شهید کاویانی برای رانندگان یک سایت خودرویی هم برای گروه‌های هدف داریم.

شاه‌آبادی افزود: برای انجام واکسیناسیون تعطیلات نداریم و از ساعت هفت صبح تا ۱۳ و ۳۰ دقیقه واکسیناسیون انجام می‌شود.

او اشاره‌ای به قربانیان کرونا طی ۲۴ ساعت گذشته داشت و گفت: متأسفانه طی شبانه‌روز گذشته ۹ نفر از هم استانی‌ها را به علت ابتلا به کرونا از دست دادیم و بیش از یک‌هزار و ۱۰۰ نفر در مرکز درمانی با علائم شبیه به کرونا تحت درمان هستند .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.