رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه از تزریق یازده هزار و ۲۰۰ دُز واکسن کرونا طی روز عاشورا در استان کرمانشاه خبر داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، محمودرضا مرادی رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: در روز ۲۸ مردادماه همزمان با عاشورای حسینی یازده هزار و ۲۰۰   دُز واکسن کرونا در استان کرمانشاه تزریق شده است.

او با بیان به اینکه بیشترین واکسن تزریق شده با ۶ هزار و ۱۸   دُز مربوط به شهرستان کرمانشاه بوده است، افزود: از مجموع ۶ هزار و ۱۸  دُز واکسن تزریق شده سه هزار و ۴۷۶  دُز در نوبت نخست و ۲ هزار و ۵۴۲   دُز در نوبت دوم تزریق شده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه ادامه داد: شهرستان پاوه با تزریق ۷۷۹ دُز ، اسلام آبادغرب با ۶۶۵  دُز، صحنه با ۶۵۴ دُز و دالاهو با ۶۰۲   دُز بیشترین تزریق واکسن کرونا را در این استان داشته است.

مرادی بیان داشت: بیشترین تزریق واکسن کرونا در نوبت نخست در روز ۲۸ مرداد ماه پس از شهرستان کرمانشاه مربوط به شهرستان پاوه با ۵۶۷  دُز و بیشترین تزریق واکسن در نوبت دوم با ۲۷۷   دُز مربوط به شهرستان اسلام آبادغرب بوده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: مراکز واکسیناسیون کرونا در استان کرمانشاه همه روزه حتی در روز‌های تعطیل آماده خدمت‌رسانی به مردم این استان هستند.

انتهای پیام/ق

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.