رئیس پلیس راه استان قم از تداوم طرح تشدید محدودیت‌ تردد خودروها تا پنجم شهریورماه خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم،  سرهنگ مختار پناهی،رئیس پلیس راه استان قم اظهار کرد: برابر مصوبات ستاد مقابله با کرونا، طرح تشدید محدودیت‌های ترافیکی تا پنجم شهریورماه ادامه دارد و با متخلفان برابر قانون برخورد خواهد شد.


او ضمن تاکید بر برنامه ریزی نکردن شهروندان برای رفتن به سفر افزود: در این طرح از ورود خودرو‌ها با پلاک غیربومی و خروج خودرو‌ها با پلاک بومی جلوگیری می شود و به مبدأ بازگردانده خواهند شد.


رئیس پلیس راه استان قم با اشاره به اعمال جریمه ۱۰ میلیون ریالی برای ورود خودرو‌های غیربومی به شهر‌های قرمز گفت: ورود خودرو‌های غیربومی به شهر‌های قرمز در هر ۲۴ ساعت مشمول جریمه ۱۰ میلیون ریالی و ورود به شهر‌های نارنجی در هر ۲۴ ساعت مشمول جریمه ۵ میلیون ریالی خواهد بود.


او گفت: خوشبختانه از آغاز اجرای طرح تاکنون شاهد همکاری خوبی از سوی مردم با ماموران پلیس بوده ایم و عمدتا به توصیه‌های صورت گرفته عمل کرده اند.


سرهنگ پناهی در پایان از شهروندان خواست به منظور حفظ سلامتی خود و اطرافیانشان از هر گونه سفر پرهیز و با عمل به مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا شرایط عبور هرچه سریعتر از پیک پنجم ویروس کرونا را فراهم کنند.

انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار