سرهنگ رنجبرپور گفت: کلیپ منتشره درفضای مجازی مبنی برعدم صدور مجوز تردد برای کادر درمان بررسی شد و مستندات موجود نشان از به وجود آمدن سوء تفاهم بوده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، سرهنگ یدالله رنجبرپور، سرپرست معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی البرز گفت: صبح روز ۲۷مردادماه یک نفر که خود را پزشک بیمارستان یکی از شهرستان‌های مجاور استان البرز معرفی کرد به ایست وبازرسی اتوبان کرج_ قزوین مراجعه و با ارائه برگه مجوز فاقد اعتبار (ابطال تمامی مجوز‌های صادره از سوی مراجع مختلف) درخواست عبور از گیت را می‌کند که ماموران باسعه صدر نامبرده را به حاشیه اتوبان هدایت می‌کنند تا موضوع مورد بررسی دقیق‌تر قرار گیرد.

سرپرست معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی البرز افزود: پس از مدتی فردی که خود را مدیر بیمارستان مذکور معرفی می‌کند و به ماموران مراجعه و با لحنی توهین آمیز و پرخاشگرانه با آن‌ها شروع به مشاجره لفظی می‌کند.

او گفت: پس از گذشت دقایقی جانشین پلیس راهور ناجا که در حال بازدید از محور‌های مواصلاتی استان بوده در محل ایست بازرسی حاضر که در این حین مدیر ببمارستان به سردار مراجعه و مجددا پرخاشگری می‌کند.

سرپرست معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی البرز افزود: سردار ایشان را به آرامش دعوت کرده سپس علیرغم پرخاشگری‌های صورت گرفته و بر خلاف شیوه نامه‌های ابلاغی از سوی ستاد ملی مقابله با کرونا، به خانم پزشک که در ورودی گیت حضور داشتند اجازه تردد می‌دهند.

سرهنگ رنجبر پور گفت: بررسی‌ها حاکی از آن است که هیچگونه اهانتی به کادر درمان از سوی هیچ یک از ماموران صورت نگرفته است.

او اشاره به این که پلیس همواره درکنار وهمراه کادر درمان به منظور قطع زنجیره بیماری کرونا است ازمردم شریف استان وتمامی افرادی که قصد عبور از محور‌های مواصلاتی این استان را دارند تقاضاکرد که تا آن جاکه ممکن است از سفر‌های غیرضروری خودداری کنند تا ماموران نیروی انتظامی بتوانند با نشاط و آرامش فکری بیشتری به ماموریت خود بپردازند تا شاهد این گونه موارد نباشیم.

انتهای پیام/خ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
اسدی-یک بازنشسته
۱۳:۱۳ ۳۰ مرداد ۱۴۰۰
حرف رایگان زدن آسان است !!!!!! اگر همه برابرند چرا نماینده مجلس جناب عنستانی را که مامورتان را کتک زد دستگیر ومحاکمه نکردید ؟ اگر یه شهروند عادی بود ومامور را کتک میزد آیا همین برخورد را میکردید ؟
Iran (Islamic Republic of)
اسدی-یک بازنشسته
۱۳:۰۳ ۳۰ مرداد ۱۴۰۰
چرا نگفتند که یکساعت ونیم معطلش کردند ؟فقط ایشان توهین وپرخاشگری کرده وهمه نیروهای راهور با صعه صدر با ایشان برخورد کرده اند !!!!!مردم خودشان برخورد با صعه صدر را تجربه کرده اند ومیدانند که منظور سردار چیست !!!! تا به کی کتمان حقایق ودروغ گفتن ادامه دارد ؟