نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد گفت: صبر و استقامت مهمترین درسی است که باید از امام حسین (ع) آموخت.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، حجت الاسلام والمسلمین نکونام نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد در پیام جمعه این هفته گفت: حق محوری، قیام برای خدا، فدا کردن جان، گذشتن از همه چیز بخاطر خدا و صبر و استقامت مهمترین درسی است که باید از امام حسین (ع) آموخت.

او افزود: عاشورا فقط بیان واقعه و اشک ریختن نیست، بلکه وظایف مختلفی برای بقاء و ماندگاری این نهضت برعهده داریم، از جمله برگزاری مجالس و عزاداری‌های عالمانه، بیان واقعیت بدور از هر نوع تحریف و پوچی محتواست و باید تلاش کنیم تا با شناخت و معرفت بیشتری در راه اباعبدالله حسین قدم برداریم.


بیشتر بخوانید


حجت الاسلام والمسلمین نکونام اضافه کرد: در آن زمان معاویه و دیگر دشمنان هزینه می‌کردند تا مردم در مقابل حق بایستند و ناحق را حق جلوه می‌دادند و امروز هم رسانه‌های استکباری تلاش می‌کنند تا اصل نظام و ولایت فقیه را مجموعه‌ای تندرو معرفی کنند که مانع رشد جامعه است و خود را منجی عالم می‌دانند که هوشیاری مردم تا به امروز این ترفند‌ها را نقش برآب کرده است، اما هستند تعدادی هم که فریب خورده اند.

او به شیوع موج پنجم کرونا و لزوم رعایت شیوه‌های نامه بهداشتی اشاره و خاطرنشان کرد: با آغاز موج پنجم، اجرای طرح شهید سلیمانی هم آغاز شده است، طرحی که بدون تردید با همراهی و همکاری مردم به سرانجام می‌رسد.

حجت الاسلام والمسلمین نکونام با گرامیداشت روز جهانی مسجد، روز صنعت دفاع و آغاز کار دولت سیزدهم، گفت: کار فرهنگی در مساجد را جدی بگیریم، چرا که مساجد پایگاه همگانی و سازندگی در جامعه است.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار