رییس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز در پیامی فرارسیدن روز عاشورای حسینی (ع) را تسلیت گفت.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، فرهاد ابول نژادیان رییس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز در پیامی فرارسیدن عاشورای حسینی (ع) را تسلیت گفت.

متن این پیام به شرح ذیل است:

ماه محرم و ایام شهادت سرور و سالار شهیدان و یاران باوفا و صدیق ایشان روز‌هایی برای تجدید عهد و میثاق با آرمان‌های والای شهدای این ایام است. کربلا و حماسه جاودانی که در آن رقم خورد نقطه آغازی بر تاریخ بود و مبدا بسیاری از تحولات شد.

سرچشمه گفتمان عدالتخواهی و ظلم ستیزی را باید از حرکت تاریخی امام حسین علیه السلام دانست که به همه نشان دادند پیروزی یک حرکت نه به برتری عددی و نه به برق شمشیر‌ها است که ملاک برتری و پیروزی واقعی، میزان حرکت در مسیر رضایت پروردگار است. همین موضوع باعث جاودانگی حرکت شهدای کربلا در مکاتب و فرهنگ‌ها شد و اینکه امروز حتی غیرمسلمانان هم شنوای پیام کربلا هستند تاییدی بر حرکت الهی و برآمده از فطرت انسانی عاشورا است.

سیدالشهدا امام حسین (ع) و خاندان پاک و آسمانی عصمت و طهارت بزرگترین سرمایه‌های اعتقادی تشیع هستند که همواره توسل و امداد‌های آن‌ها محل گره گشایی و رفع مشکلات بر جامعه اسلامی بوده است. در این روز‌ها حفظ و صیانت از سلامت، اولویت اول جامعه اسلامی و کشور عزیزمان است که امیدواریم با تحقق این مهم، مسیر برای تحقق اهداف دیگر جامعه اسلامی هموارتر شود و کشور در راه رسیدن به اهداف عالیه شتاب و سرعت بگیرد.

ضمن تسلیت بمناسبت فرا رسیدن ایام حزن و اندوه تاسوعا و عاشورای حسینی (ع)، در این روز‌ها برای شفای همه‌ی بیماران دست به دعا برمیداریم.

رضا شریفی فر شهردار اندیمشک طی پیامی فرارسیدن روز عاشورا را تسلیت گفت.

متن این پیام به شرح ذیل است:

تاسوعا و عاشورا روز‌های با عظمت تاریخ جهان هستند، تا جایی که بعد از دهم محرم سال ۶۱ هجری دیگر تاریخ از عاشورا گذر نکرد، کل ارض کربلا و کل یوم عاشورا برای ما هر روز تکرار می‌شود و جبهه حق و باطل هنوز هم وجود دارد، حتی هل من ناصر ینصرنی مظلوم کربلا نیز سوالی برای همه تاریخ است. از خداوند متعال توفیقی می‌طلبیم که در هر مکان و هر زمان شرمنده هل من ناصر ینصرنی نشویم.

اینجانب فرا رسیدن تاسوعا و عاشورای حسینی را به محضر حضرت ولیعصر عج، رهبر معظم انقلاب و همشهریان عزیز تسلیت عرض می‌کنم.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.