به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، فرهنگ کره بندی رییس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز گفت: ۱۶ هزار تماس مزاحم تلفنی از ابتدای امسال تا پایان تیرماه در اورژانس ۱۱۵ خوزستان ثبت شده است.
او افزود: مزاحمت تلفنی ۴ هزار مورد در طول یک ماه و فشار روحی بر کارکنان و ترافیک کاری بر پیکره دیسپاچینگ اورژانس اهواز غالب شده است و پیگیریها در این رابطه با هر ترفند نیز علاجی نداشته است.
کره بندی ادامه داد: یکی از مشکلات ناشی از مزاحمتهای تلفنی، اعزام بی مورد آمبولانس و اتلاف هزینه در صرف زمان، سوخت و انگیزه همکاران اورژانس است.
رییس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز اظهار داشت: یک مزاحمت تلفنی برابر است با تلف شدن یک همشهری درگیر در یک حادثه و ۴ هزار مزاحمت در طول یک ماه با ناهنجاری یک جامعه مددجو برابر است.
انتهای پیام/ن