باحضور رییس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز پایگاه اورژانس جاده‌ای سه راهی گتوند افتتاح شد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، با حضور ابول نژادیان رییس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز، سهراب گیلانی نماینده مردم شوشتر و گتوند در مجلس شورای اسلامی و جمعی از خیرین شهرهای دزفول و گتوند پایگاه اورژانس جاده‌ای سه راهی گتوند افتتاح و آیین کلنگ زنی ساختمان بخش CCU بیمارستان کارون گتوند انجام شد.

ابول نژادیان با تشکر از احساس دغدغه خیرین به مشارکت در حوزه سلامت، درخصوص احداث پایگاه اورژانس جاده‌ای در سه راهی گتوند گفت: این پایگاه با زیربنای ۲۰۰ مترمربع در نقطه‌ای استراتژیک بنا شده که در این محدوده حوادث جاده‌ای متعددی اتفاق میفتد و احداث پایگاه در این نقطه حادثه خیز لازم و ضروری بود که با کمک خیرین انجام و دانشگاه تجهیز و نیروی انسانی موردنیاز تامین شد.

او افزود: علاوه بر پایگاه اورژانس جاده ای، احداث پد بالگرد اورژانس نیز در این نقطه تا ۸۰ درصد پیشرفت کرده و به زودی به بهره برداری میرسد.

رییس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز در خصوص اهمیت پیشرفت اورژانس گفت: در اورژانس مهم سرعت عمل و اقدام است. برای توسعه شبکه‌ی اورژانس در استان تعداد بالگرد‌های عملیاتی در استان را به ۴ بالگرد فعال افزایش دادیم و یک بالگرد جدید نیز به زودی اضافه میشود. یک جت ثابت نیز برای تردد‌های بین استانی در اهواز مستقر شده است.

 ابول نژادیان تصریح کرد: امروز علاوه بر افتتاح پایگاه اورژانس جاده‌ای، آیین کلنگ زنی بخش CCU بیمارستان کارون گتوند هم انجام شد که ۴۰ درصد از سوی خیرین و بقیه دانشگاه انجام خواهد شد و با بهره برداری از این مرکز، بخشی از نیاز‌های درمانی مردم این منطقه رفع خواهد شد.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۵۸ ۰۱ مرداد ۱۴۰۰
اره دیگه .از این به بعد بسازید اگر می تونید .اینم کار خیرین دزفول بود .خدا به داد مردم گتوند برسه اگر مثل جنوب استان نابود نشه خیلیه