رییس مرکز اورژانس پیش بیمارستانی اهواز گفت: در سه ماهه نخست امسال ۱۱ هزار و ۸۹۷ ماموریت شهری از سوی مرکز اورژانس پیش بیمارستانی انجام شد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، منصور پورحسین زاده رییس مرکز اورژانس پیش بیمارستانی اهواز  گفت: در سه ماهه نخست امسال ۴ هزار و ۱۷۵ مورد حادثه به مرکز اورژانس پیش بیمارستانی اعلام شد که از این تعداد ۳ هزار و ۱۴۷ مورد آن تصادف بود که آمار بسیار بالا و نگران کننده‌ای است.

او بیان داشت: میانگین رسیدن خودروی اورژانس به محل حادثه در ماموریت‌های شهری زیر ۱۰ دقیقه بود و میانگین رسیدن به محل حادثه در مجموع ماموریت‌های جاده ای، بین بیمارستانی و شهری ۱۳ دقیقه است در حالی که سال ۹۸ این میزان ۲۰ دقیقه بود.

پورحسین زاده افزود: در این مدت ۱۲۸ هزار و ۵۰۳ تماس با مرکز اورژانس اهواز برقرار شد که این میزان نسبت به مدت مشابه در پارسال ۵ درصد کاهش داشته است و ۱۴ هزار و ۶۶۸ اعزام به محل داشتیم که نسبت به مدت مشابه آن در پارسال ۲.۵ درصد افزایش را نشان می‌دهد.

رییس مرکز اورژانس پیش بیمارستانی اهواز با بیان اینکه ۹ هزار و ۱۷۶ تماس مزاحمی با این مرکز برقرار شد تصریح کرد:  بیش از ۹۰۰ بیمار کرونایی از طریق اتوبوس آمبولانس به بیمارستان‌های دیگر منتقل شدند و یک هزار و ۸۷۶ تماس با مرکز اورژانس اهواز برای جا به جایی بیماران کرونایی صورت گرفت که از این تعداد ۹۳۱ مورد بین بیمارستانی بود.

این مقام مسئول در پایان گفت: در خرداد ماه امسال انتقال بیمار از طریق اتوبوس آمبولانس نداشتیم و در حال حاضر روزانه به طور متوسط حدود ۸  اعزام برای موارد کرونایی داریم.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.