سلمان زاده با تشریح آخرین آمار ابتلا به ویروس کرونا را در جنوب غرب خوزستان از افزایش شمار مرگ و میر در اثر ابتلا به این یماری خبر داد.

شکرالله سلمان زاده رئیس دانشگاه علوم پزشکی آبادان در گفت و گو با گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان بابیان اینکه دیروز ۴۷۱ بیمار کرونایی در جنوب غرب خوزستان شناسایی شده اند، گفت: از این تعداد ۲۶۵ نفر مربوط به آبادان، ۱۳۵ نفر از خرمشهر و ۷۱ نفر در شادگان گزارش شده است.
او افزود: از این ۴۷۱ مورد مثبت جدید ۴۳۱ نفر به صورت سرپایی هستند.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی آبادان گفت: دیروز نیز  ۸۹ نفر بستری و ۷۱ نفر بهبود یافته  از بیمارستان‌های منطقه ترخیص شده اند.
سلمان زاده با بیان اینکه در جنوب غرب خوزستان در جنوب غرب کشور 9 مورد فوتی وجود داشته است، افزود: در حال حاضر کل موارد مثبت بستری در بیمارستان‌های منطقه نیز ۴۶۲ نفر است.
بیمارستان ۲۲۰ تختخوابی طالقانی آبادان که در هشت سال دفاع مقدس نقش مهمی در درمان مجروحان داشت امروز به خط مقدم جنگ با ویروس کرونا در جنوب غرب خوزستان تبدیل شده است و کادر درمانی این بیمارستان شبانه روز به صورت خالصانه به بیماران کرونایی شهرستان‌های آبادان، خرمشهر و شادگان خدمات درمانی ارائه می‌کنند.
۶۰۷ هزار نفر از خدمات ۳۰مرکز شهری، ۱۸مرکز روستایی، ۱۳۲ خانه بهداشت و ۱۲ پایگاه سلامت در شهرستان‌های زیرمجموعه دانشکده علوم پزشکی آبادان شامل آبادان، خرمشهر و شادگان بهره‌مند هستند.
انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.