الهام بچاری گفت: ۱۵ بیمار آبادانی در انتظار تخت مراقبت ویژه هستند.

الهام بچاری، رئیس بیمارستان آیت الله طالقانی آبادان  در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان گفت: بیمارستان طالقانی آبادان یک و نیم برابر ظرفیت بیمار در خود جای داده است و در حال حاضر ۱۹۰ کرونایی بستری هستند و ۲۴ نفر در بخش مراقبت های ویژه قرار دارند و ۱۵ نفر دیگر در انتظار تخت مراقبت ویژه می باشند.

او  با بیان اینکه دو تن از پزشکان بیمارستان آیت الله طالقانی به کرونا مبتلا شده اند از قرار گرفتن آن ها در بخش مراقبت های ویژه از کمبود نیرو و فراوانی تعداد بیماران خبر داد و افزود: کار به جایی رسیده است که خود نیز ناچار به ویزیت برخی بیماران شده ام.

بچاری ادامه داد: شهروندان توجه ویژه ای به رعایت شیوه نامه ها داشته باشند چون با افزایش مکان های بستری بیماران کرونایی و کمبود نیرویی که موجود است ممکن است خدمات آن گونه که باید به بیماران ارائه نشود.

او همچنین با اشاره به رعایت نشدن مصوبه های ستاد ملی مبارزه با کرونا در مراسم های عزاداری شهرستان آبادان بیشتر ابتلاهای کرونایی را در این روزها خانوادگی خواند که به دلیل شرکت در مهمانی ها و گردهمایی ها مبتلا شده اند.

رئیس بیمارستان آیت الله طالقانی آبادان در پایان از تمام هیئت های مذهبی و مسئولین مربوط خواست تا ضمن محدود کردن مراسم ها ، از حضور افراد بدون ماسک جلوگیری شود و فاصله ی اجتماعی بین آن ها حفظ گردد.

انتهای پیام/ ه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.