رئیس دانشگاه علوم پزشکی آبادان گفت: اگر مردم به محدودیت‌ها و هشدارها توجه نکنند، فاجعه ملی رخ خواهد داد.

شکرالله سلمان زاده ، رئیس دانشگاه علوم پزشکی آبادان در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان گفت:  شمار جان باختگان مبتلا به کرونا در حال افزایش است و اگر مردم به هشدارها و محدودیت ها توجه نکنند، فاجعه ملی رخ خواهد داد و هر روز باید شاهد مرگ عزیزانمان باشیم.

او با اشاره به روند افزایشی مبتلایان بیماری کرونا و انتقاد از عدم رعایت محدودیت ها افزود: اگر اعلام تعطیلات سراسری صرفاً جنبه تفریح برای مردم و مسئولان داشته باشد، تلاش ما به جایی نخواهد رسید و ایجاد محدودیت ها، نه تنها کارساز نیست بلکه موجب گسترش بیش از پیش بیماری در منطقه و کشور می شود.

سلمان زاده ادامه داد : تمام ظرفیت های جدیدی که در یک هفته اخیر در بیمارستانهای منطقه ایجاد کرده ایم تکمیل شده است و در حال استفاده و تجهیز ورزشگاه‌ها و مصلای نمازجمعه برای بستری بیماران جدید هستیم.

او تنها راه عبور از بحران را رعایت شیوه نامه های بهداشتی و انجام واکسیناسیون دانست و بیان کرد: کادر بهداشت و درمان خسته و تعداد زیادی از آنها نیز درگیر بیماری شده اند، بنابراین با کمبود شدید نیروی انسانی روبرو هستیم و دست یاری به سوی نیروهای داوطلب در حوزه بهداشت و درمان دراز می کنیم تا به کمک همکاران خود بشتابند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی آبادان در پایان گفت : در صورت ادامه این روند به زودی با کمبود دارو و امکانات مواجه خواهیم پس همه با هم کمک کنیم تا علاوه بر خستگی کادر بهداشت و درمان، شرمنده مردم نباشیم.

انتهای پیام / ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
رضا معاوی ابادان
۰۳:۴۹ ۲۷ مرداد ۱۴۰۰
با سلام خدا قوت و خسته نباشید عرض میکنم خدمت یکایک عزیزان جان بر کف شاغل در بیمارستانها اورژانس و زیر مجموعه های وزارت بهداشت دست شما مهربانان را می بوسم‌