به گزارش خبرنگار حوزه رفاه و تعاون گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان،مریم السادات میرمالک ثانی مدیر کل دفتر امور حمایتی و توانمندسازی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: موسسات خیریه به منظور برخورداری از معافیت مالیاتی براساس بند (و) تبصره (۱۷) قانون بودجه سال ۱۴۰۰ کل کشور به منظور ساماندهی و کارآمدسازی سیاستهای حمایتی باید در سامانه معرفی شده از سوی وزارت تعاون کار ورفاه اجتماعی ثبت نام کنند.
وی گفت: موسسات خیریه لازم است تمامی مراحل مربوط به ثبت نام از جمله درج شماره حسابهای درخواستی را تکمیل کنند.
میرمالک افزود: طبق دستور العمل، مقرر شده است از تاریخ ۱۰ مرداد به بعد موسسات خیریه، تمامی پرداختهای حمایتی خود را از طریق حواله الکترونیک ساتنا/ پایا، با درج عدد ۱۱۰ و شناسه ملی موسسه خیریه در قسمت شناسه پرداخت انجام دهند.
مدیر کل دفتر امور حمایتی و توانمندسازی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی تصریح کرد: گزارش پرداختها از بانک مرکزی دریافت و پس از ثبت در سامانه به سازمان امور مالیاتی به منظور بررسی ارسال میشود.
وی بیان کرد: بر همین اساس صاحبان امضای موسسه میتوانند از پانزدهم اول هر فصل صورتحساب عملکرد موسسه و شناسنامه اقتصادی مدد جویان موسسه را بر اساس دادههای پایگاه اطلاعات رفاه ایرانیان در پروفایل مربوطه خود در سامانه مشاهده کنند.
میرمالک با اشاره به اینکه راهنمای تمامی مراحل ثبت نام در قالب فیلم آموزشی، راهنما و دستور العمل در سامانه قابل رویت است اظهار داشت: در همین راستا شماره تلفن ۰۲۱۲۵۰۰ برای پاسخگویی به مخاطبان پیش بینی شده است.
مدیر کل دفتر امور حمایتی و توانمندسازی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی خاطر نشان کرد: متقاضیان میتوانند سوالات خود را به نشانی پست الکترونیکی که در سامانه آمده ارسال کنند.
وی تصریح کرد: پاسخگویی ظرف مدت ۴۸ ساعت انجام خواهد شد.
بیشتر بخوانید
واکسن کوو برکت جزء واکسن های کم عارضه است/علت خلف وعده در تولید واکسن کووبرکت چیست؟
پایش کرونایی بیش از ۵۳۶ هزار مسافر در مرزها
انتهای پیام/