سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس محتوای نشست اعضای کمیسیون خود با وزرای پیشنهادی آموزش و پرورش و علوم و تحقیقات را تشریح کرد.

غلامرضا مرحبا سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با  خبرنگار حوزه مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، از حضور باغ گلی وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش دولت سیزدهم در این کمیسیون خبر داد و گفت: عدالت آموزشی، کیفیت بخشی آموزشی به ویژه در مدارس دولتی، حفظ کرامت و شأن معلمان و رتبه بندی آنها، ارتقاء جایگاه دانشگاه فرهنگیان و شهید رجایی و حل مشکلات آموزش و پرورش از طرف نمایندگان و همچنین وزیر پیشنهادی به بحث گذاشته شد و باغ گلی هم نظر‌های خود را بیان کرد.

وی ادامه داد: امروز همچنین زلفی گل وزیر پیشنهادی علوم، تحقیقات و فناوری به کمیسیون اقتصادی آمد که آن نشست، درباره نحوه پذیرش دانشجو، ایراد‌های کنکور در شایسته گزینی، وضعیت دانشگاه آزاد، کیفیت آموزشی در دانشگاه هایی، چون پیام نور، علمی کاربردی و غیر انتفاعی انتقاد‌هایی بیان شد.

مرحبا اضافه کرد: به علاوه درباره تحول در دانشگاه و آمایش نیروی انسانی در آن‌ها بحث و بررسی انجام شد. توجه به مناطق محروم و تعامل با دانشگاه آزاد از تاکیدات زلفی گل بود.

سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس درباره حضور وحیدی وزیر پیشنهادی کشور در دولت سیزدهم اظهار کرد: مسائلی مانند تمرکززدایی، اختیار دهی به استانداری ها، مدیریت شایسته تقسیمات کشور، انتخابات‌های مختلف و نحوه اجرای آن، ضرورت شایسته گزینی، سیاست‌های انتخاب فرماندار، استفاده از ظرفیت‌های محلی و موضوع اتباع بیگانه در جلسه با وزیر پیشنهادی کشور به بحث گذاشته شد.

وی افزود: تقویت نیروی انتظامی، آموزش و تامین تجهیزات و امکانات لازم برای این نیرو از سوی نمایندگان و وزیر پیشنهادی کشور مطرح شد.

سخنگوی کمیسیون اقتصادی از حضور آشتیانی وزیر پیشنهادی دفاع در این کمیسیون خبر داد و گفت در این نشست درباره تقویت بنیه دفاعی کشور و خدمت رسانی به نیرو‌های مسلح بحث می‌شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار