معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت : کلینیک‌های سرپایی ۲۴ ساعته در بیمارستان‌های فارابی، گلستان، ۵۲۰ ارتش و امام حسین (ع) راه‌اندازی شده است .

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، بهمن روشنی، معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت : کلینیک‌های سرپایی ۲۴ ساعته در بیمارستان‌های فارابی، گلستان، ۵۲۰ ارتش و امام حسین (ع) راه‌اندازی شده و خدمات موردنیاز به بیماران کرونایی ارائه می‌شود و با فعالیت این مراکز تعداد مراجعین به بیمارستان‌ها نیز کاهش چشم‌گیری خواهد داشت.

او گفت : با وجود روند افزایشی بیماری کرونا در استان انتظار می‌رود در هفته‌های آینده با افزایش تعداد بستری‌ها در بیمارستان‌های استان مواجه شویم.

او افزود: با افزایش موارد بستری در هفته‌های آینده بیمارستان‌های دانشگاهی توان ارائه خدمات به تمام بیماران کرونایی و پوشش کامل آن‌ها را نخواهند داشت و به همین دلیل از بیمارستان‌های غیردانشگاهی و خصوصی استان برای اختصاص بخش‌های ویژه برای درمان بیماران کرونایی کمک خواهیم گرفت.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه افزود: راه اندازی کلینیک‌ها و درمانگاه‌های سرپایی در بیمارستان‌های عمومی و درگیر کرونا و ارائه خدمات درمانی به بیماران سرپایی نقش بسیار مهمی در کاهش موارد بستری بیماران کرونایی در بیمارستان‌های استان خواهد داشت.

او ادامه داد: بستری‌ها و اعمال جراحی الکتیو و غیراورژانسی در بیمارستان‌ها متوقف شده و تمام ظرفیت و توان در بیمارستان‌ها بر روی درمان بیماران کرونایی قرار گرفته است.

روشنی گفت: در بحران کرونا بیمارستان‌های غیردانشگاهی همواره همراه ما بوده اند و انتظار داریم در روز‌های آینده که با افزایش آمار بستری‌ها مواجه خواهیم شد بیش از گذشته با دانشگاه همکاری داشته باشند تا در درمان بیماران کرونایی با مشکل مواجه نشویم .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.