معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت : با تلاش‌های صورت گرفته همیشه حدود ۷ سال از برنامه زمان بندی رده‌های سنی واکسیناسیون در کشور جلوتر هستیم .

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، شکیبا، معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت : وضعیت واکسیناسیون در مراکز تجمیعی استان مطلوب است و با تلاش‌های صورت گرفته همیشه حدود ۷ سال از برنامه زمان بندی رده‌های سنی واکسیناسیون در کشور جلوتر هستیم.

او گفت : علاوه بر ۳۴ مرکز تجمیعی،۱۰ مرکز نیز برای سهولت در انجام واکسیناسیون گروه‌های شغلی مختلف و جلوگیری از ازدحام راه اندازی شد.

شکیبا افزود : با افزایش موارد ابتلا به کرونا با افزایش مراجعین جهت انجام تست پی سی آر و ازدحام در مراکز ۱۶ ساعته مواجه هستیم.

او افزود : شهروندان توجه داشته باشند در صورت مثبت شدن تست پی سی آر در یکی از افراد خانواده سایر افراد باید خود را قرنطینه نمایند و مراقبت‌های لازم را انجام دهند.

شکیبا ادامه داد : در زمان قطع برق فعالیت هیچ یک از مراکز تجمیعی واکسیناسیون و پی سی آر نباید مختل شود و لیست خطی از موارد انجام شده تهیه گردد.

او افزود : نظارت لازم بر اجرای دستورالعمل های بهداشتی در مراسم عزاداری محرم صورت گیرد و توجه داشته باشید که بر اساس مصوبه ستاد کروناحرکت دسته جات و برگزاری مراسم در مکان‌های مسقف ممنوع اعلام شده است .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.