فرمانده انتظامی مراغه به دستگیری سارق حرفه‌ای قطعات و لوازم داخل خودرو اشاره کرد و گفت: این سارق سابقه‌دار به ۱۳ فقره سرقت در سطح شهر اعتراف کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز،سرهنگ «توحید فارسی»فرمانده انتظامی مراغه  گفت: از مخفیگاه این سارق نیز اقلام مسروقه قابل توجهی از قبیل چندین دستگاه ضبط خودرو کشف شد.

او با بیان اینکه اموال مسروقه بعد از شناسایی به مالباختگان تحویل شدافزود: متهم با تشکیل پرونده برای برخورد قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.

به گفته او شناسایی این سارق در پی چند فقره سرقت لوازم و قطعات داخل خودرو در سطح شهرستان در دستور کار ماموران کلانتری ۱۲ قرار گرفته و ماموران تلاش بی‌وقفه شبانه‌روزی برای دستگیری وی آغاز کرده بودند.

فرمانده انتظامی مراغه تصریح کرد: یکی از مهم‌ترین بستر‌های بروز سرقت در این پرونده، بی‌توجهی صاحبان خودرو‌ها به توصیه‌های پلیس و بکار نبردن تجهیزات ایمنی و بازدارنده از سرقت بوده است.

سرهنگ «فارسی» به شهروندان توصیه کرد که به هشدار‌های پلیسی در راستای پیشگیری از سرقت که توسط کارشناسان انتظامی ارائه می‌شود توجه داشته باشند و خودرو و موتورسیکلت خود را در مکان مطمئن پارک کنند.

او اضافه کرد: رانندگان در جهت پیشگیری از سرقت، خودرو خود را به تجهیزات ایمنی از قبیل قفل مرکزی، دزدگیر، قفل پدال و قفل فرمان مجهز کنند تا امکان سرقت از سارقان سلب شود و از گذاشتن هرگونه وسایل قیمتی از قبیل تلفن همراه، اسناد و مدارک، شناسنامه، وجه نقد و ... در داخل خودرو خودداری کنند.

او از شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک مراتب را به پلیس ۱۱۰ یا به شماره تلفن ۱۹۷ گزارش کنند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار