سرپرست امور آبفای منطقه رامهرمز گفت: به همت مسئولان اتفاقات بزرگی به وقوع می‌پیوندد که بزرگترین ناممکن‌های حوزه‌ی آب شهرستان ممکن می‌شوند.

محمود احمدی سرپرست امور آبفا منطقه رامهرمز در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز،  گفت: به همشهریان این مژده را میدهیم که به زودی و به همت نماینده شهرستان در مجلس شورای اسلامی، اتفاقات بزرگی به وقوع می‌پیوندد که بزرگترین ناممکن‌های حوزه‌ی آب رامهرمز ممکن می‌شوند.

او بیان داشت: پس از سال‌ها درگیری با مشکل آب بی کیفیت و شور نماینده شهرستان در مجلس شورای اسلامی پیگیری‌های همه جانبه را آغاز کرد و پس از بازدید میدانی از محل انتقال آب و مرتفع کردن مشکل وجود معارض در منطقه، مصوبه‌های خوب و چشمگیری داشت که نوید به ثمر نشستن اتفاقات بسیار درخشان در آینده‌ی نزدیک شهرستان را می‌دهد.

احمدی افزود: نتیجه‌ی این اقدامات شامل دو مرحله می‌شود که در مرحله اول حدود ۴۰ درصد از شبکه‌ی آبرسانی رامهرمز تحت پوشش قرار گرفته و از نعمت آب شیرین بهرمند می‌گردند. این مرحله تا کمتر از یک ماه آینده وارد فاز اجرایی شده وآب انتقالی از رودزرد کاید رفیع به حجم ۱۰ هزار متر مکعب با ac ۶۰۰ وارد مدار شبکه آبرسانی رامهرمز خواهد شد.

سرپرست امور آبفای منطقه رامهرمز تصریح کرد: در فاز دوم طی کمتر از یکسال آینده کل شبکه آبرسانی رامهرمز و هفتکل از محل سد کارون ۳ از نعمت آب شرب شیرین و باکیفیت بهره‌مند خواهند شد.

این مقام مسئول گفت: در ادامه‌ی همین روند از دیگراتفاقات خوب و چشمگیراین روز‌های رامهرمز که میتوان به آن اشاره نمود این است که سال‌ها ردیف بودجه‌ای شهرستان زیر مجموعه طرح جامع آبرسانی شوشتر بوده است که با همت و تلاش بی سابقه شخص نماینده رامهرمز، یک موضوع ناممکن پس از سال‌ها ممکن شده است. این اتفاق در نوع خود، نویدبخش انقلابی بزرگ در آب و فاضلاب رامهرمز است.

او ادامه داد: رامهرمز حدودا ۲۸۶ کیلومتر شبکه آبرسانی دارد که قریب به ۱۵۰ کیلومتر آن فرسوده و دارای قدمتی بیش از ۴۰ سال است. در این خصوص هم اتفاقات خوبی افتاده است که در ۴۰ سال اخیر بی سابقه بوده و مجوز اصلاح شبکه آبرسانی برای ۲۵ کیلومتر از مناطق دارای افت فشار، فرسوده و ضروری شهرستان گرفته شده که این مورد بودجه‌ای معادل ۳۷ میلیارد تومان را به خود اختصاص داده است.

احمدی گفت: در بحث روستا‌ها و مناطق دارای تنش آبی، خبر‌های بسیار خوبی برای ساکنین روستا‌های رامهرمز داریم که ان شاءالله پس از به ثمر رسیدن و حصول نتیجه به اطلاع عموم خواهیم رساند.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.