نتایج آزمون ورودی مدارس نمونه دولتی کردستان اعلام شد

اداره سنجش آموزش و پرورش کردستان طی اطلاعیه‌ای نتایج آزمون ورودی مدارس نمونه دولتی در سال تحصیلی ۱۴۰۰-۱۴۰۱ را اعلام کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج،طالب رستمی رییس اداره سنجش آموزش و پرورش کردستان اظهار داشت:دانش آموزانی که در آزمون نمونه دولتی ۱۵ مرداد ماه شرکت کرده اند می‌توانند با مراجعه به سایت ثبت نام به نشانی http://۱۰.۲۴۹.۷.۲۰۳/  یا http://Azmoon_kurd.medu.ir بخش دریافت کارنامه، از نتیجه آزمون و وضعیت خود اطلاع یابند.

او به زمان ثبت نام دانش آموزان پذیرفته شده نیز اشاره کرد و گفت: زمان ثبت نام دانش آموزان از روز دوشنبه اول تا روز پنجشنبه ۸ شهریور ماه جاری می‌باشد که دانش آموزان لازم است با مراجعه به آموزشگاه مورد تقاضای پذیرش شده، نسبت به ثبت نام خود اقدام نمایند.

رییس اداره سنجش آموزش و پرورش کردستان تاکید کرد: به منظور جلوگیری از هرگونه شلوغی و انتظار در مدارس، دانش آموزان و خانواده‌ها با مدارس نمونه دولتی موردنظر هماهنگ کرده و به صورت تلفنی نوبت دریافت کنند و با همراه داشتن مدارک لازم، فقط در زمان تعیین شده مراجعه و برای ثبت نام اقدام نمایند.

رستمی گفت:عدم مراجعه دانش آموز در مهلت تعیین شده به منزله انصراف از ثبت نام می‌باشد.

او با بیان اینکه داوطلبانی که به نتایج آزمون اعتراض دارند می‌توانند نتایج اعتراض خود را مستدل تا تاریخ ۳۱ شهریور ۱۴۰۰ بر روی سایت مذکور درج نمایند؛ افزود: در صورت پذیرش با سهمیه شاهد مستندات مربوطه در حین ثبت نام به مدرسه نمونه دولتی پذیرش شده ارائه شود.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.