توزیع ۴۰۰ دستگاه کولر گازی میان خانواده‌های تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی (ره) در مناطق جنوب و شرق استان کرمان آغاز شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، ۲۴ مرداد ماه در مراسمی با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین حسن علیدادی سلیمانی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان، زینی‌وند استاندار کرمان، سردار معروفی فرمانده سپاه ثارالله و مدیرکل کمیته امداد کرمان در محل مصلای شهر کرمان، توزیع ۴۰۰ دستگاه کولر گازی میان خانواده‌های تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی (ره) در مناطق جنوب و شرق استان کرمان آغاز شد.

حجت‌الاسلام علیدادی در این مراسم، رزمایش " ایران همدل" را نهضت بزرگ کمک‌رسانی دانست که به فرمان رهبر معظم انقلاب اسلامی برای یاری خانواده‌های آبرومند و نیازمند راه‌اندازی شده است.

امام جمعه کرمان ابراز امیدواری کرد با فراهم شدن زمینه اشتغال، خانواد‌ها بتوانند خودکفا شده و زندگی خود را اداره کنند.

 علی زینی‌وند استاندار کرمان نیز در این مراسم با اشاره به آسیب‌های متعدد وارده بر مشاغل ناشی از بیماری کرونا، گفت: بسیاری از افراد آبرومند شغل خود را از دست داده‌اند و تحت پوشش نهاد‌های حمایتی نیستند، اما باید همدلانه به کمک هم برویم.

او به طرح‌های اشتغالزایی کمیته امداد اشاره کرد و از کمیته امداد امام خمینی (ره) استان برای شبکه‌سازی در مشاغل خرد خانگی قدردانی کرد.

استاندار کرمان افزود: ایجاد ۱۲ هزار شغل از محل توانمندی داخلی استان (صنایع بزرگ) با محوریت کمیته امداد و بانک رسالت در استان پیش‌بینی شده است.

 یحیی صادقی مدیرکل کمیته امداد استان کرمان نیز در این مراسم گفت: ۴۰۰ دستگاه کولر گازی برای توزیع میان مددجویان مناطق جنوبی و بخشی از شرق استان به واسطه شرایط اقلیمی در فاز اول تهیه شده و نیازسنجی برای ادامه رزمایش "ایران همدل" را خواهیم داشت.

او از کمک حدود ۳ میلیارد تومانی بنیاد مستضعفان در راستای کمک‌های معیشتی و درمانی به خانواده‌های نیازمند استان کرمان خبر داد و گفت: این کمک‌ها مختص مددجویان کمیته امداد نیست و تمام اقشار را شامل می‌شود.

صادقی همچنین به تعهد دو برابری طرح‌های اشتغالزایی کمیته امداد استان طی امسال اشاره کرد و افزود: سرانه امسال تسهیلات کمیته امداد ۵۰ تا ۱۰۰ میلیون تومان شده است.

او ادامه داد: ۱۱۰۰ مورد شغل توسط کمیته امداد امام خمینی استان کرمان طی امسال ایجاد شده است.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار