استاندار خوزستان گفت: از همه خیران تقاضا می‌کنم که در این برهه سخت به مجموعه بهداشت و درمان و طرح شهید سلیمانی در استان، کمک مومنانه داشته باشند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، قاسم سلیمانی‌دشتکی استاندار خوزستان در پایان نشست کمیته پشتیبانی قرارگاه حضرت امیرالمومنین (ع) که با حضور نماینده، ولی فقیه در استان برگزار شد، گفت: وضعیت کرونا در خوزستان بیداد می‌کند و از لحاظ تعداد بیماران بستری و فوتی، شرایط خوبی ندارد، به همین جهت از مدیران شرکت‌های بزرگ اقتصادی و صنعتی در استان دعوت کردیم و خواستیم در بخش‌های مختلف به ما کمک کنند.

او افزود: این کمک‌ها در ۳ بخش پیش‌بینی شده است که یکی در بخش کمک‌های مومنانه به اقشار ضعیف جامعه، دیگری کمک به قرارگاه طرح شهید سلیمانی جهت تامین اتومبیل و سایر ملزومات و یک بخش هم برای کمک به مجموعه علوم پزشکی خوزستان در نظر گرفتیم که نیاز‌های خود را از جمله کپسول اکسیژن، ماسک، محلول ضد عفونی و سایر لوازم حفاظت شخصی و دیگر امکانات پزشکی را تامین کنند.

سلیمانی‌دشتکی بیان داشت: شرکت‌ها، اعداد و ارقام خوب و مناسبی را تقبل کردند و ان‌شاءالله این کمک‌ها ساماندهی و توزیع خواهد شد، همچنین از همه خیران و نیکوکاران تقاضا می‌کنیم که در این برهه سخت به مجموعه بهداشت، درمان و طرح شهید سلیمانی در خوزستان کمک مومنانه داشته باشند.

استاندار خوزستان تصریح کرد: هم‌اکنون بیمارستان‌های خوزستان در بخش تخت‌های آی‌سی‌یو ۴۵۰ نفر بستری هستند و در تخت‌های عادی هم حدود ۲ هزار و ۱۰۰ بیمار کرونایی بستری داریم.

انتهای پیام/ق

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.