مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر گفت: در مرحله اول اجرای طرح واکسیناسیون کووید۱۹، بیش از ۶۷ درصد از فرهنگیان استان واکسینه شده‌اند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، علیمراد کرمی مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر بیان کرد: در راستای ایمن‌سازی و اطمینان بخشی به خانواده‌ها برای شروع سال تحصیلی جدید به شیوه حضوری، از ۱۰ مرداد واکسیناسیون ۱۵ هزار فرهنگی شاغل در ۱۸ شهرستان یا منطقه علیه کرونا شروع شده است.

او افزود: تا ۲۲ مرداد بیش از ۱۰ هزار و ۱۳۹ نفر از فرهنگیان یعنی بیش از ۶۷ درصد از جمعیت این جامعه واکسینه شده‌اند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر ادامه داد: منطقه بردخون و شهرستان‌های بوشهر و جم به ترتیب با ۱۰۰، ۸۹ و ۸۵ درصد بیشترین پوشش واکسیناسیون فرهنگیان را در استان دارند.

کرمی با بیان اینکه فعالیت مراکز مستقل تجمیعی واکسیناسیون فرهنگیان به پایان رسیده است، عنوان کرد: فرهنگیان بازمانده می‌توانند با مراجعه به سامانه http://www.salamat.gov.ir برای تزریق واکسن نوبت بگیرند.

او گفت: در صورت نبود اسم افراد در سامانه و دادن پیام مراجعه به سازمان، فرهنگیان می‌توانند با مراجعه به آموزش و پرورش شهرستان یا منطقه خود، معرفی‌نامه دریافت کنند.


بیشتر بخوانید


افزون بر۱۵ هزار فرهنگی رسمی و کارکنان شاغل در مدرسه‌های غیردولتی، دانشجویان دانشگاه فرهنگیان و کارکنان مدرسه‌های استثنایی، ۱۲هزار فرهنگی بازنشسته نیز زیر پوشش واکسیناسیون فرهنگیان استان بوشهرعلیه کرونا قرار دارند.

انتهای پیام/ک

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.