سرپرست تعاون، کار و رفاه اجتماعی یزد گفت: با تقویت هیئت های ورزشی کارگری می توان افراد توانمند را برای مسابقات کشوری و جهانی اعزام کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، ، تشکری، سرپرست اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی یزد در نشستی با حضور رئیس فدراسیون ورزش کارگری گفت: ورزش کارگری در ۱۸ رشته از ۳۵ رشته ورزشی در استان دارای هیئت است.

او بیان کرد: با تقویت این هیئت ها می توان استعدادهای ورزشی جامعه کارگری را کشف کرد و افراد توانمند را برای مسابقا کشوری و جهانی به رویدادهای ورزشی اعزام کرد.

تشکری گفت: نشاط در جامعه کارگری یکی از اهداف این هیئت‌ها است و در سال ۱۴۰۰ با وجود ویروس کرونا با رعایت نکات بهداشتی دوشنبه‌های ورزش کارگری در استان یزد پیگیری و اجرا می‌شود.

رمضی رئیس فدراسیون ورزش کارگری نیز گفت: ۶۵ برنامه در سال ۱۴۰۰ در حوزه ورزش کارگری کشور اجرا می‌شود.

او گفت: ورزشکاران کارگر کشور در رویداد‌های بین المللی حضور می‌یابند و در مهر ماه سال ۱۴۰۰ دومین کاروان با ۱۱۵ نفر در رشته‌های مختلف به آتن یونان اعزام می‌شوند.

رمضی اظهار داشت: رویداد بعدی که در آبان ماه سال ۱۴۰۰ برگزار می‌شود سومین دوره جام جهانی شرکت‌ها است که تیم کارگری مس کرمان در آن شرکت می‌کند.

او عنوان کرد: جمال تقی نژاد برای مدت چهار سال به عنوان رئیس هیئت ورزش کارگری استان یزد با ۱۶ رای از ۲۰ رای به وسیله اعضا انتخاب شد.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.