معاون سیاسی، امنیتی استاندار همدان گفت: همه تخت های بیمارستانی استان با افزایش بیماران کرونایی تکمیل شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، مصطفی آزادبخت، معاون سیاسی، امنیتی استاندار همدان گفت: سلامت مردم در کنار انجام مناسبت‌های عبادی واعتقادی مورد تاکید ستاد ملی واستانی کرونا است و با شرایط بحرانی موجود که همه تخت های بیمارستانی استان تکمیل شده باید رعایت شیوه نامه های بهداشتی افزایش یابد.

 آزادبخت با بیان اینکه سازمان تبلیغات اسلامی مسئول نظارت بر رعایت شیوه نامه های بهداشتی در مراسم و برنامه‌های عزاداری در هیات‌های حسینی است افزود: از هیات‌های حسینی خواست برنامه‌های عزادارای خود را بیش از پیش مطابق با دستورالعمل‌های بهداشتی اجرایی کنند.

او با اشاره به اینکه در شبانه روز گذشته ۹۸۱ مورد جدید بیمار مبتلا شده به کرونا ویروس در استان داشتیم افزود: همه شهرستان‌های استان در شرایط قرمز کرونایی هستند و شش شهرستان همدان، ملایر، نهاوند، رزن، درجزین و اسدآباد در شرایط بحرانی کرونایی قرار دارند.

آزادبخت بیان کرد: متاسفانه بدلیل گسترش موج پنجم کرونا و افزایش بی سابقه تعداد مبتلایان به این ویروس، همه تخت‌های بیمارستانی در استان همدان پر شده و پذیرش مبتلایان به کرونا با سختی در حال انجام است.

او تصریح کرد: بر اساس آمار موجود، ۹۸ درصد مبتلایان به کرونا در تجمعات و دورهمی‌های خانوادگی مبتلا شدند.

انتهای پیام/ا

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.