۲۰۰ داوطلب از هیات‌های استان مرکزی برای کمک به مدافعان سلامت به بیمارستان‌ها اعزام می شوند.

حجت الاسلام عباسی مدیرکل تبلیغات اسلامی استان مرکزی در گفت و گو با  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، با اشاره به کمک اعضای هیئت در استان مرکزی گفت: ۲۰۰ داوطلب از هیات‌های مختلف شهرستان‌های استان مرکزی برای حضور در بیمارستان‌ها اعلام آمادگی کرده اند.

حجت الاسلام عباسی افزود: مقدمات کار فراهم شده تا این افراد با هماهنگی دانشگاه علوم پزشکی در بیمارستان‌های معین شده حضور پیدا کنند و با طلاب عزیزی که در ستاد بحران‌های حوزوی ساماندهی شده‌اند در بیمارستان‌ها در کنار جهادگران عرصه سلامت قرار بگیرند.

او با اشاره به برنامه‌های نظارتی بهداشتی برهیات‌ها اضافه کرد: در راستای نظارت بر هیئت‌ها جلسه توجیهی همیاران سلامت که از خود هیاتی‌ها معرفی شده اند امروز برگزار شد تا انشاءالله همین همیاران سلامت نظارت را انجام دهند و کار‌ها را خوب پیش ببرند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان مرکزی بیان کرد: همچنین با مدیریت دانشگاه علوم پزشکی و همکاری سازمان تبلیغات دوستان عزیز هیئت در چهار نقطه شهر مشخص شده شهر اراک مستقرند و مردم عزیز می‌توانند نظراتشان را به این چهار پایگاه تحویل دهند.

او ادامه داد: سامانه پیامکی ۴۶۱۵، ۱۰۰۰ هم آماده دریافت انتقادات و پیشنهادات و احیاناً گزارشات مردمی در زمینه رعایت نکردن دستورالعمل‌های بهداشتی در هیات‌ها است و ان‌شاءالله آماده شنیدن گزارشات و انتقادات و پیشنهادات مردم عزیزمان هستیم.

حجت الاسلام عباسی تصریح کرد: امیدوارم با هم افزایی و همگرایی بین مدیران هیات‌ها و فضای فرهنگی که از سوی این نهاد ایجاد شده انشاالله به نتیجه مطلوب برسیم.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.