اعضای هیئت رئیسه شورای اسلامی کلانشهر اراک بعد از مراسم تحلیف اعضای هیئت رئیسه را انتخاب کردند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، اعضای شورای اسلامی کلانشهر اراک در مراسم تحلیف با قرائت دسته جمعی به قرآن کریم سوگند یاد کردند ضمن رعایت قوانین و مقررات برای حفظ بیت المال تلاش کنند و سپس اعضای هیئت رئیسه را انتخاب کردند و ششمین دوره فعالیت شورای اسلامی اراک آغاز شد.

در این مراسم با رای گیری اعضای ششمین شورای اسلامی کلانشهر اراک سید وحید میرنظامی  به عنوان رئیس شورا ، علی جعفر محصولی نایب رئیس، علی اصغر غفاری منشی، محمد عسگری خزانه دار و عباس خسروانی به عنوان سخنگوی شورای ششم اراک انتخاب شدند.

هیات رئیسه برای یک سال انتخاب می‌شوند و در بعد از گذشت یک سال دوباره انتخابات داخلی شورا برای هیات رئیسه برگزار می‌شود.

جهاد در راه خدا، اجرای قوانین الهی و جامعه اسلامی، خدمت به مردم، تسلط به قانون، عدالت و انصاف، شجاعت، عفت و حکمت و پیشرفت امور شهری از جمله مواردی بود که اعضای شورای ششم شهر اراک قسم یاد کردند این وظایف را انجام دهند.

بختیاری فرماندار اراک پیش از اجرای مراسم تحلیف با اشاره به اینکه ششمین دوره شورای شهر اراک از امروز کار خود را آغاز خواهد کرد گفت: در اصل ۱۰۰ قانون اساسی شورا نماینده مردم برای امور مختلف و نیاز‌های مردم در حوزه شهری است.

بختیاری افزود: شورا قرار است به مردمی خدمت کند که در سده‌های اخیر ۲۵ درصد بزرگان کشور از این خطه هستند و این وظیفه شورا را سنگین می‌کند.

او همه مدیران و رو سای دستگاه‌ها و حتی استاندار را ملزم به پاسخگویی به شورا دانست و اضافه کرد: امید است پارلمان محلی با نام شورا‌های اسلامی از تمام ظرفیت‌های خود برای برآورده کردن نیاز‌های مردم استفاده کند.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.