مدیرکل نهاد کتابخانه‌های عمومی خوزستان گفت: با توجه به افزایش آمار ابتلا به کرونا کتابخانه‌های عمومی استان تا پنجشنبه ۴ شهریور تعطیل شدند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، عباس حسین زاده مدیرکل نهاد کتابخانه‌های عمومی خوزستان گفت: با توجه به شیوع کرونا کتابخانه‌های عمومی استان تا پنجشنبه ۴ شهریور تعطیل شدند و این تصمیم برای حفظ سلامتی شهروندان اتخاذ شده است.

او افزود: شیوع ویروس کرونا فرصت بسیار مناسبی بود تا بتوانیم زیرساخت‌های فضای مجازی و ارسال کتاب درب منازل را توسعه و تقویت دهیم که به همین مناسبت پروژه ارسال کتاب در کلانشهر اهواز و شهرستان بهبهان فعال شده است.

حسین زاده تصریح کرد: با توجه به تعطیلی کتابخانه‌ها محوریت فعالیت و دورکاری کارکنان این نهاد در استان موضوع تولید محتوا و تمرکز بر برگزاری هرچه بهتر جشنواره کتابخوانی رضوی خواهد بود.

مدیرکل نهاد کتابخانه‌های عمومی خوزستان ادامه داد: ۷۰ عنوان کتاب با موضوعات مرتبط با عاشورا تهیه شده که کتابداران در شهر‌های مختلف با حضور در هیئت‌ها ضمن تقدیر از رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی فعالیت‌های روشنگرایانه کنشگران مذهبی به معرفی کتاب در آن هیئت خواهند پرداخت.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.