رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان گچساران گفت: روند مبتلایان به بیماری کرونا در این شهرستان افزایشی است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج، آرین غلامیان رئیس شبکه بهداشت ودرمان شهرستان گچساران گفت: آمار مراجعان به بیمارستان‌ ها و مراکز درمانی گچساران همچنان صعودی است.

غلامیان افزود: از دو هفته گذشته که پیک پنجم کرونا شروع شده سیر مراجعات بیماران کرونایی در گچساران به مراکز درمانی و بخش‌های اورژانسی بیمارستان‌ ها به شدت افزایش یافته است.

او با بیان اینکه بیماران کرونایی در گچساران در بیمارستان‌ های شهید رجایی، نرگسی، بی بی حکیمه و بعثت این شهرستان پذیرش و بستری می‌شوند، ادامه داد: با بهره برداری از بیمارستان نرگسی مشکل کمبود تخت در گچساران رفع شد و هم اکنون مشکل کمبود تخت برای بستری و بیماران بدحال وجود ندارد.

رئیس شبکه بهداشت ودرمان گچساران گفت: هم اکنون ۱۴۲ بیمار کرونایی در بیمارستان‌ های شهید رجایی، نرگسی، بی بی حکیمه و بعثت بستری هستند.

غلامیان تعداد فوتی‌های کرونایی در شهرستان گچساران را ۱۵۵ تن اعلام کرد و افزود: مردم با مراجعه به پایگاه‌ های واکسیناسیون هرچه زودتر خود را در برابر این بیماری واکسینه کنند.


او با شاره به اینکه ویروس کرونای دلتا بسیار خطرناک و کشنده است و سریع شیوع پیدا می‌کند، گفت: تنها راه مقابله و جلوگیری از ابتلا به این بیماری رعایت دستورالعملهای بهداشتی است.

غلامیان از مردم خواست همچنان شیوه نامه‌های بهداشتی را رعایت کرده و از شرکت در تجمعات و دور همی ها پرهیز کنند.

انتهای پيام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.