معاون هماهنگی توزیع توانیر گفت: امروز در تامین برق مشکل جدی داریم، اما از فردا با بهبود هوا مشکل تامین برق برطرف خواهد شد.

به گزارش خبرنگار اقتصاد و انرژی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، غلامعلی رخشانی مهر معاون هماهنگی توزیع توانیر اظهار کرد: امروز به جز مناطق مرکزی کشور، در سایر مناطق مصرف برق بیش از میزان تعیین شده بوده است.

او افزود: مصرف ادارات هم امروز بیش از میزان در نظر گرفته شده، برای آن‌ها بوده است و این هشداری برای آن‌ها تلقی می‌شود. در صورتی که مصرف برق این ادارات توسط خودشان مدیریت نشود، بدون شک همکارانم برق این واحد‌ها را قطع خواهند کرد.

این مقام مسئول بیان کرد: مصرف رمز ارز‌های غیر مجاز را داریم که تاثیر زیادی بر مصرف برق دارد. در صورت شناسایی این موارد بدون شک برق آن‌ها قطع می شود و تا اطلاع ثانوی برق آن‌ها وصل نخواهد شد.

رخشانی مهر در پایان گفت: امروز در تامین برق مشکل جدی داریم و از فردا با بهبود هوا مشکل تامین برق برطرف خواهد شد. تقاضا داریم مشترکان مصارف غیر ضروری را کاهش دهند. امروز ۲ هزار و ۸۰۰ مگاوات بیش از سقف تعیین شده برق مصرف شده، پس امکان خاموشی وجود دارد، از مشترکان می خواهیم  برای عبور از این فشار، در مصرف برق صرفه جویی کنند.

انتهای پیام/

برچسب ها: قطعی برق ، صنعت برق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار