رئیس دانشگاه علوم پزشکی اهواز گفت: یک میلیون و ۱۰۰ هزار دوز واکسن در خوزستان تزریق شده است که از این تعداد، ١٧٠ هزار نفر ۲ دوز را دریافت کرده‌اند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، فرهاد ابول نژادیان رئیس دانشگاه علوم پزشکی اهواز با اشاره به واکسیناسیون افراد بالای ۳۸ سال در این شهر گفت: پس از اعلام ستاد ملی کرونا مبنی بر برگزار نشدن مراسمات در مکان‌های مسقف، با مساعدت همه پرسنل و نظر آیت‌الله کعبی این محل به پایگاه تجمیعی واکسیناسیون اختصاص داده شد که از ساعت ٨ صبح الی ١٨ بعد از ظهر آماده ارائه خدمات بوده و از مردم مناطق ملاشیه، کمپلو، لشکر، خشایار، کیان و شیخ بها خواست که برای تزریق واکسن کرونا ویروس به این پایگاه تجمیعی مراجعه کنند.

او افزود: یک میلیون و ۱۰۰ هزار دوز واکسن در خوزستان تزریق شده است که از این تعداد، ١٧٠ هزار نفر ۲ دوز را دریافت کرده‌اند.

ابول نژادیان با بیان اینکه جمعیت هدف بالای ١٨ سال که اولویت واکسیناسیون کرونا ویروس در  خوزستان است، تصریح کرد: بالغ بر ٣ میلیون و ۱۵۰ هزار نفر بوده که به تفکیک گروه‌های سنی ابلاغ‌شده از سوی وزارت بهداشت در حال دریافت واکسن کرونا ویروس هستند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز بیان داشت: در کنار واکسیناسیون گروه‌های سنی، مشاغل پرخطر شامل رانندگان تاکسی و تریلر، معلمان، پرسنل بانک‌ها، دادگستری، قضات، پمپ بنزین‌ها و سایر گروه‌های هدف اعلام‌شده نیز در حال واکسیناسیون هستند و ما امیدواریم در ۲ ماه آینده بخش زیادی از جمعیت خوزستان در برابر این ویروس واکسینه شوند.

انتهای پیام/ق

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
و.د.
۲۳:۴۶ ۲۳ مرداد ۱۴۰۰
خب چرا کاری نمی کنند از تو خود سامانه ثبت نام کرد و بعد رفت که از ازدحام خطرناک جمعیت هم خودداری بشه؟! تو شهر ما هم که اوضاع بحرانیه و 2 روزه اعلام کردند از 62 به بعد ولی هنوز فقط همون 57 و پیش از اون فعاله و کسی خطای ثبت نام سامانه رو برطرف نمی کنند و کسی هم تلفنی پاسخگو نیست.