هفته سوم مسابقات لیگ برتر فوتسال امروز در شهر‌های مختلف کشور برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، هفته سوم مسابقات لیگ برتر فوتسال امروز یکشنبه با برگزاری ۷ مسابقه در شهر‌های مختلف کشور برگزار می‌شود. به غیر از دیدار تیم‌های گیتی پسند اصفهان و فرش آرای مشهد که از ساعت ۱۷ آغاز می‌شود، بقیه بازی‌های این هفته به صورت همزمان و از ساعت ۱۸ شروع خواهد شد. تیم‌های فوتسال سن ایچ ساوه، مجتمع فردوس قم، زندی بتن کلاردشت، چیپس کامل مشهد، سپاهان اصفهان و مقاومت البرز هفته گذشته موفق شدند برابر رقبای خود به پیروزی دست پیدا کنند.

برنامه کامل مسابقات هفته سوم لیگ برتر فوتسال به شرح زیر است:

گیتی پسند اصفهان - فرش آرای مشهد/ سالن پیروزی اصفهان

اولین بازی مهم و حساس این هفته امروز بین تیم‌های گیتی پسند اصفهان و فرش آرای مشهد برگزار می‌شود. این بازی به میزبانی گیتی پسند و در سالن بدون تماشاگر پیروزی اصفهان آغاز خواهد شد. هر ۲ تیم گیتی پسند و فرش آرا هفته گذشته برابر رقبای خود شکست خوردند و به همین دلیل این هفته برای جبران باخت با تمام توان پا به میدان مسابقه خواهند گذاشت. گیتی پسند در بازی هفته گذشته برابر مقاومت البرز با نتیجه نزدیک ۳ بر ۲ شکست خورد و فرش آرای مشهد هم در مصاف با تیم قدرتمند کراپ الوند قزوین با نتیجه ۴ بر ۳ تن به شکست داد.


بیشتر بخوانید


شهروند ساری - سن ایچ ساوه/ سالن شهید سید رسول حسینی ساری

دیگر بازی مهم این هفته را امروز ۲ تیم شهروند ساری و سن ایچ ساوه برگزار می‌کنند. این مسابقه به میزبانی شهروند و در سالن خالی از تماشاگر شهید سید رسول حسینی انجام می‌شود. ساروی‌ها هفته گذشته برابر زندی بتن کلاردشت قرار گرفتند و در پایان با نتیجه عجیب و پر گل ۷ بر یک برابر حریف تازه لیگ برتری شکست خوردند. همچنین سن ایچ ساوه هم در مصاف با مس سونگون توانست به پیروزی ارزشمندی دست پیدا کند و هم اکنون با ۲ برد متوالی در صدر جدول مسابقات لیگ برتر قرار دارد.

مس سونگون - چیپس کامل مشهد/ سالن شهید پورشریفی تبریز

در دیگر بازی امروز ۲ تیم مس سونگون و چیپس کامل مشهد به مصاف هم می‌روند. این بازی به میزبانی مس و در سالن بدون تماشاگر شهید پورشریفی تبریز آغاز خواهد شد. مس سونگون هفته گذشته به مصاف سن ایچ ساوه رفت و در پایان این دیدار جذاب و دیدنی ساوجی‌ها موفق شدند مس سونگون قهرمان ۴ دوره گذشته مسابقات لیگ برتر را با نتیجه نزدیک یک بر صفر شکست دهند. همچنین چیپس کامل مشهد هم برابر ملی حفاری اهواز موفق شد با نتیجه ۲ بر یک پیروز شود.

کراپ الوند قزوین - فولاد زرند ایرانیان/ سالن یادگار امام (ره) قزوین

دیگر بازی این هفته را امروز ۲ تیم کراپ الوند قزوین و فولاد زرند ایرانیان برگزار می‌کنند. این مسابقه به میزبانی کراپ و در سالن خالی از تماشاگر یادگار امام (ره) قزوین برگزار می‌شود. تیم فوتسال کراپ الوند قزوین هفته گذشته در مصاف با فرش آرای مشهد موفق شد با نتیجه ۴ بر ۳ به پیروزی دست پیدا کند و فولاد زرند ایرانیان هم برابر مجتمع فردوس قم با نتیجه ۳ بر ۲ شکست خورد. حال فولادی‌ها برای جبران شکست امروز با تمام توان به مصاف کراپ خواهد رفت.

مجتمع فردوس قم - زندی بتن کلاردشت/ سالن شهید حیدریان قم

تیم‌های فوتسال مجتمع فردوس قم و فولاد زرند ایرانیان امروز در هفته سوم مسابقات لیگ برتر برابر هم به میدان می‌روند. این دیدار به میزبانی فردوس و در سالن بدون تماشاگر شهید حیدریان قم برگزار می‌شود. تیم فوتسال مجتمع فردوس قم هفته گذشته برابر تیم فولاد زرند ایرانیان موفق شد به پیروزی ارزشمندی دست پیدا کرده و با نتیجه ۳ بر ۲ حریف خود را شکست دهد. همچنین زندی بتن کلاردشت هم در مصاف با شهروند ساری توانست با نتیجه پر گل ۷ بر یک به برتری دست پیدا کند و با این پیروزی خط و نشان محکمی برای رقبای خود کشید.

راگای تهران - مقاومت البرز/ سالن آیت الله طالقانی تهران

دیگر بازی این هفته امروز بین ۲ تیم راگای تهران و مقاومت البرز برگزار می‌شود. این مسابقه به میزبانی راگا و در سالن آیت الله طالقانی تهران انجام می‌شود. راگای تهران هفته گذشته برابر تیم تازه لیگ برتری شده سپاهان اصفهان قرار گرفت و در نهایت برابر حریف خود با نتیجه ۳ بر ۲ شکست خورد. حال راگا امروز برای جبران شکست باید به مصاف مقاومتی برود که هفته گذشته توانست دست به کار بزرگی زده و گیتی پسند اصفهان نایب قهرمان فصل گذشته مسابقات لیگ برتر را با نتیجه ۳ بر ۲ مغلوب کند.


بیشتر بخوانید


ملی حفاری اهواز - سپاهان اصفهان/ سالن امام رضا (ع) اهواز

آخرین بازی این هفته امروز بین تیم‌های ملی حفاری اهواز و سپاهان اصفهان برگزار می‌شود. این دیدار به میزبانی ملی حفاری و در سالن بدون تماشاگر امام رضا (ع) اهواز آغاز خواهد شد. تیم فوتسال ملی حفاری اهواز هفته گذشته به مصاف تیم تازه لیگ برتری شده چیپس کامل مشهد رفت و در پایان با نتیجه ۲ بر یک از حریف خود شکست خورد. همچنین سپاهان اصفهان هم برابر راگای تهران موفق شد با نتیجه ۳ بر ۲ به برتری دست پیدا کرده و امروز با انگیزه بسیار بالایی به مصاف نماینده اهواز خواهد رفت.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار