هفته دوم مسابقات لیگ برتر فوتسال امروز با انجام ۷ مسابقه در شهر‌های مختلف کشور برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، هفته دوم مسابقات لیگ برتر فوتسال امروز با انجام ۷ مسابقه و به صورت همزمان از ساعت ۱۸ در شهر‌های مختلف کشور برگزار می‌شود.

هفته گذشته تیم‌های مس سونگون و سن ایچ ساوه موفق شدند برابر حریفان خود به برتری دست پیدا کنند و با روحیه بسیار خوبی پا به هفته دوم خواهند گذاشت. تیم‌های شهروند ساری، فولاد زرند ایرانیان و چیپس کامل مشهد به دلیل دیر بسته شدن تیمشان هفته گذشته نتوانستند در مسابقات شرکت کنند و به همین دلیل پرونده این باشگاه‌ها هم اکنون در کمیته انضباطی است و این کمیته باید راجع به نتیجه بازی این تیم‌ها تصمیم گیری کند.

برنامه کامل مسابقات هفته دوم لیگ برتر فوتسال به شرح زیر است:

سن ایچ ساوه - مس سونگون/ سالن فجر ساوه

در اولین مسابقه حساس امروز ۲ تیم سن ایچ ساوه و مس سونگون به مصاف هم می‌روند. این بازی به میزبانی سن ایچ و در سالن بدون تماشاگر فجر ساوه برگزار می‌شود. هر ۲ تیم سن ایچ و مس سونگون هفته گذشته موفق شدند با پیروزی بر حریفان خود به ۳ امتیاز شیرین دست پیدا کنند. حال این ۲ تیم برای آن که همچنان به روند پیروز‌ی های خود ادامه دهند امروز با تمام توان و قدرت خود پا به میدان مسابقه خواهند گذاشت. ساوجی‌ها این فصل محسن حسن زاده را به عنوان سرمربی خود انتخاب کردند و خیلی امیدوار هستند که با این مربی با تجربه بتوانند در مسابقات لیگ خوش درخشیده و به مقام قهرمانی برسند. حمید بیغم هم بعد از ۳ سال دوری از تبریز بار دیگر به تیم سابقش بازگشت و باز هم می‌خواهد با مس سونگون در رقابت‌های لیگ و همچنین جام باشگاه‌های آسیا قهرمان شود.


بیشتر بخوانید


فرش آرای مشهد - کراپ الوند قزوین/ سالن شهید بهشتی مشهد

در دیگر بازی مهم و حساس امروز تیم‌های فرش آرای مشهد و کراپ الوند قزوین رو به روی هم قرار می‌گیرند. این دیدار به میزبانی فرش آرا و در سالن بدون تماشاگر شهید بهشتی مشهد انجام می‌شود. فرش آرا در بازی هفته گذشته خود برابر فولاد زرند ایرانیان به تساوی ۲ - ۲ دست یافت و تیم کراپ الوند قزوین هم در مصاف با مقاومت البرز با نتیجه مساوی ۳ - ۳ متوقف شد. حال هر ۲ تیم فرش آرا و کراپ الوند برای این که اولین ۳ امتیاز این فصل خود را به دست آورند، امروز با تمام توان به مصاف هم خواهند رفت. فرش آرا و کراپ الوند فصل گذشته هم رقابت نزدیکی با هم داشتند و پیش بینی می‌شود بازی امروز این ۲ تیم هم از آن دست دیدار‌های جذابی باشد که هواداران هر ۲ تیم از دیدن آن لذت خواهند برد.

مقاومت البرز - گیتی پسند اصفهان/ سالن انقلاب کرج

یکی دیگر از بازی‌های جذاب امروز بین ۲ تیم مقاومت البرز و گیتی پسند اصفهان انجام می‌شود. این مسابقه به میزبانی مقاومت و در سالن بدون تماشاگر انقلاب کرج برگزار می‌شود. مقاومتی‌ها هفته گذشته در مصاف با فرش آرا به تساوی ۳ - ۳ دست پیدا کردند. شاگردان فرهاد کشاورز در مقاومت البرز، این فصل می‌خواهند خوش درخشیده و بار دیگر در مسابقات لیگ برتر فوتسال عملکرد فوق العاده‌ای داشته‌ باشند. گیتی پسند اصفهان هم قرار بود به مصاف سپاهان اصفهان برود، اما به دلیل دیر بسته شدن تیم بازی برگزار نشد. حال باید منتظر ماند و دید کمیته انضباطی چه نتیجه‌ای را درباره این مسابقه اعلام می‌کند. تیم فوتسال سپاهان اصفهان با خرید امتیاز تیم اهورای بهبهان این فصل در رقابت‌های لیگ برتر حضور خواهد داشت. علیرضا افضل مدیر فنی سابق مس سونگون این فصل هم به عنوان مدیر فنی در سپاهان فعالیت خواهد کرد و احمد باغبانباشی سرمربی فصل گذشته مس سونگون همچنان به عنوان سرمربی در تیم سپاهان اصفهان حضور خواهد داشت.

سپاهان اصفهان - راگای تهران/ سالن پیروزی اصفهان

در یکی از دیدنی‌ترین بازی‌های امروز تیم‌های سپاهان اصفهان و راگای تهران رو به روی هم قرار می‌گیرند. این بازی به میزبانی سپاهان و در سالن بدون تماشاگر پیروزی اصفهان انجام می‌شود. سپاهانی‌ها که به دلیل دیر بسته شدن تیمشان نتوانستند هفته گذشته به میدان بروند، حال با رفع شدن مشکل مانعی برای حضور در بازی این هفته ندارند. شاگردان باغبانباشی در تیم سپاهان بسیار امیدوار هستند که بتوانند در اولین حضورشان در لیگ برتر فوتسال عملکرد خوبی داشته باشند و این تیم را به مقام قهرمانی برسانند. در طرف دیگر تیم راگای تهران است که دومین حضورش در لیگ برتر را تجربه می‌کند. این تیم فصل گذشته با محمد کشاورز توانست عملکرد بسیار خوبی در لیگ برتر داشته باشد و می‌خواهد جزء مدعیان بالای جدول قرار بگیرد.

فولاد زرند ایرانیان - فردوس قم/ سالن دانشگاه آزاد کرمان

در دیگر بازی مهم امروز تیم‌های فولاد زرند ایرانیان و مجتمع فردوس قم به مصاف هم می‌روند. این بازی به میزبانی فولاد و در سالن بدون تماشاگر دانشگاه آزاد اسلامی کرمان برگزار می‌شود. فولادی‌ها امسال برای اولین بار موفق شدند به لیگ برتر صعود کنند. آن‌ها در بازی هفته گذشته برابر تیم قدرتمند فرش آرای مشهد قرار گرفتند و در یک بازی زیبا و تماشاگر پسند موفق شدند حریف خود را با نتیجه ۲ - ۲ متوقف کنند. هدایت تیم فوتسال فولاد زرند بر عهده رضا کردی مربی با سابقه کشورمان است. در سوی دیگر تیم فوتسال مجتمع فردوس قم قرار دارد که از انگیزه‌های بسیار بالایی برای درخشش در لیگ برتر برخوردار است. بازی این تیم هفته گذشته برابر شهروند ساری لغو شد. حال فردوس قم می‌خواهد در بازی امروز ۳ امتیاز کامل را به دست آورده و از همین حالا خودش را در جمع مدعیان نشان دهد.

زندی بتن کلاردشت - شهروند ساری/ سالن شهدای چالوس

در دیگر بازی امروز ۲ تیم زندی بتن کلاردشت و شهروند ساری به مصاف هم می‌روند. این بازی به میزبانی زندی بتن و در سالن بدون تماشاگر شهدای چالوس برگزار خواهد شد. زندی بتن هم امسال برای اولین بار موفق شده است به لیگ برتر صعود کند. آن‌ها در بازی هفته گذشته رو به روی مس سونگون قهرمان ۴ دوره گذشته رقابت‌های لیگ برتر قرار گرفتند و با وجود بازی زیبایی که به نمایش گذاشتند، در پایان با نتیجه ۴ بر ۳ مغلوب حریف خود شدند. هدایت تیم فوتسال زندی بتن کلاردشت بر عهده مجید رئیسی مربی فصل گذشته گیتی پسند اصفهان است. تیم فوتسال شهروند ساری هم به دلیل دیر بسته شدن تیمش نتوانست خود را به هفته اول برساند و بازی این تیم برابر مجتمع فردوس قم لغو شد.


بیشتر بخوانید


چیپس کامل مشهد - ملی حفاری اهواز/ سالن کارگران قاسم آباد مشهد

آخرین بازی امروز بین تیم‌های چیپس کامل مشهد و ملی حفاری اهواز برگزار می‌شود. این بازی به میزبانی چیپس کامل و در سالن بدون تماشاگر کارگران قاسم آباد مشهد انجام خواهد شد. چیپس کامل چندی پیش موفق شد امتیاز تیم شهید منصوری قرچک را خریداری کرده و از این به بعد با این نام در لیگ برتر حاضر می‌شود. چیپس کامل فصل گذشته در لیگ دسته اول حضور داشت و حالا بعد از خرید منصوری قرچک می‌خواهد در لیگ برتر خود نمایی کند. تیم فوتسال چیپس کامل مشهد به دلیل دیر بسته شدن نتوانست در هفته اول به میدان برود و حالا با رفع مشکل مانعی برای حضور در هفته دوم ندارد. از طرفی دیگر تیم فوتسال ملی حفاری اهواز یکی از با سابقه‌ترین تیم‌های لیگ برتری کشورمان است. آن‌ها هفته گذشته در مصاف با سن ایچ ساوه با نتیجه ۲ بر یک شکست خوردند و حالا برای جبران مافات با تمام توان و قدرت رو به روی نماینده مشهد قرار خواهند گرفت.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار