تهیه کننده برنامه رادیویی طنین خوزستان گفت: این برنامه به مناسبت ماه محرم و همه گیری کرونا به سبک جدید انجام می‌شود.

رضا قادری فر تهیه کننده برنامه رادیویی طنین خوزستان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: برنامه رادیویی طنین که همیشه با ایجاد فضای شاد برای عموم مردم بخصوص جوانان اجرا می‌شد، اکنون به مناسبت شروع ماه محرم برنامه‌های متفاوتی اجرا خواهد کرد.

او افزود: برنامه رادیویی این هفته به موضوع مسئولیت پذیری که یکی از مهم‌ترین مسئولیت‌های هر انسانی است می‌پردازد، چرا که مسئولیت پذیر بودن نه تنها باعث ایجاد اعتماد دیگران نسبت به آن فرد می‌شود، بلکه با ایجادحس رضایت فردی دو چندان شدن انرژی درونی را در پی خواهد داشت، بر عملکرد فرد نیز تاثیرگذار بوده و رفتار او را می‌سازد.

قادری فر اظهار داشت: برنامه رادیویی طنین به دلیل اینکه از جوانان هنرمند سراسر کشور تهیه و اجرا می‌شود، سبکی بسیار متفاوت نسبت به سایر برنامه‌های رادیویی دارد.

این تهیه کننده رادیویی بیان کرد: در برنامه‌ای که امروز اجرا خواهد شد، علاوه بر پرداختن به زوایای مختلف مسئولیت پذیری، سایر بخش‌های دیگر شامل زنگ خاطره، زندگی به رنگ تو که به مفهوم رنگ‌ها در زندگی می‌پردازد، نمایش تعزیه و چگونگی عزاداری در ماه محرم در کنار کرونا نیز پرداخته می‌شود.

قادری فر گفت: اجرای برنامه مسئولیت پذیری امروز جمعه ۲۲مرداد ماه در رادیو خوزستان ساعت ۱۶ موج FM ردیف ۹۴ مگا هرتز است.

انتهای پیام/ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.