مهم‌ترین حوادث امروز، چهارشنبه ۲۳ تیرماه ۱۴۰۰ در خوزستان را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، مهم‌ترین حوادث نقاط مختلف استان خوزستان در روز چهارشنبه ۲۳ تیرماه ۱۴۰۰ را در این بسته خبری مشاهده نمایید.

۱۴ میلیارد ریال کالای قاچاق در اهواز کشف شد

سرهنگ سعید شعبان رئیس پلیس امنیت اقتصادی خوزستان گفت: به منظور حمایت از تولید و مقابله با قاچاق کالا و ارز، ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان به مدت یک هفته با انجام کار اطلاعاتی و کنترل خودرو‌های عبوری ۴ دستگاه خودروی سواری حامل کالای قاچاق را در شهرستان اهواز شناسایی و متوقف کردند.

او افزود: در بازرسی از خودرو‌های توقیفی ۳۰۰ دستگاه رادیو پخش و باند خودرو، ۱۰ دستگاه کولر گازی، ۵۰ کارتن چای، ۱۱۰ کارتن روغن زیتون و ۱۷ هزار و ۹۷۷ عدد لوازم آرایشی و بهداشتی فاقد هرگونه مجوز گمرکی کشف شد که کارشناسان ارزش ریالی کالا‌های مکشوفه را ۱۴ میلیارد ریال برآورد کردند.

سرهنگ شعبان بیان کرد: در این ارتباط ۴ نفر پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.

بند قانون بر دستان سارقان حین سرقت در شوشتر

سرهنگ روح اله بیگدلی فرمانده انتظامی شوشتر گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت در برخی مناطق شهرستان شوشتر، ماموران کلانتری ۱۱ حین گشت زنی هدفمند و فعال به ۲ نفر راکب یک دستگاه موتورسیکلت مشکوک برخورد کردند و پس از مدتی تعقیب و گریز، حین ورود به یک انبار ضایعاتی آن‌ها را دستگیر کردند.

او افزود: ماموران کلانتری ۱۱ در بازرسی از انبار ضایعاتی مذکور تعدادی لوله گاز سرقتی، یک عدد کنتور گاز، یک عدد کنتور آب، مقداری ابزارآلات، یک دستگاه موتورسیکلت و مقدار ۲ گرم مواد مخدر از نوع شیشه و هروئین کشف کردند.

۱۴ دستگاه رمز ارز قاچاق در شهرستان آغاجاری کشف شدند

سرهنگ محمد اسماعیلی فرمانده انتظامی شهرستان آغاجاری گفت:برای شناسایی و برخورد با استفاده کنندگان دستگاه‌های استخراج رمز ارز دیجیتال، ماموران پلیس آگاهی این فرماندهی با انجام کار اطلاعاتی از فعالیت یک نفر که با مقاصد سود جویانه اقدام به راه اندازی غیرقانونی دستگاه‌های تولید ارز کرده بود، مطلع شدند.

او افزود: ماموران پلیس با کار تخصصی محل نگهداری ماینر‌ها را در یک باب منزل شناسایی و با هماهنگی مقام قضایی در بازرسی از محل مورد نظر ۱۴ دستگاه استخراج ارز دیجیتال ماینر را کشف کردند و کارشناسان ارزش ریالی کالا‌های کشف شده را بالغ بر ۲ میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال برآورد کردند.

دستگیری ۲ سارق حرفه‌ای در ماهشهر

سرهنگ رضا پاپی گفت: در پی وقوع چند فقره انواع سرقت در سطح شهرستان ماهشهر، موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران انتظامی این فرماندهی قرار گرفت و ماموران انتظامی کلانتری ۱۱ با انجام اقدامات پلیسی و گشت زنی نامحسوس ۲ سارق حرفه‌ای و سابقه دار را شناسایی، پس از هماهنگی با مرجع قضائی در یک عملیات غافلگیرانه در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

او افزود: متهمان در بازجویی‌های پلیس به ۱۲ فقره انواع سرقت از قبیل؛ ۶ فقره منزل، ۲ فقره قطعات خودرو، ۲ فقره سرقت از ساختمان نیمه کاره و ۲ فقره سرقت کابل برق اعتراف کردند.

آتش سوزی خانه روستایی در شهرستان بهبهان

وحید دهدشت رو مسئول آتش‌نشانی شهرداری بهبهان گفت: این حادثه ظهر امروز در روستای، ولی آباد کیلومتر ۱۰ جاده بهبهان زیدون بخش مرکزی شهرستان بهبهان اتفاق افتاد و موجب سوختگی یک مرد و یک زن شد، که به بیمارستان منتقل شدند.

او افزود: برخی از اسباب و اثاثیه منزل در حریق سوخت، ولی این آتش سوزی با کمک اهالی روستا و آتش نشانی شهرداری بهبهان مهار و از سرایت آن به نقاط دیگر جلوگیری شد.

انهدام باند سارقان مسلح در دزفول

سرهنگ روح اله گراوندی فرمانده انتظامی دزفول گفت: به دنبال مبارزه بی امان با سارقان و مخلان نظم و امنیت، ماموران کلانتری ۱۴ دزفول با کار‌های اطلاعاتی موفق شدند اعضا باند ۳ نفره سارقان مسلح موتورسیکلت و منزل را شناسایی کنند.

او افزود: ماموران پلیس با تلاش شبانه روزی محل اختفا سارقان را شناسایی و پس از هماهنگی با مرجع قضایی طی یک عملیات ضربتی دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان دزفول در ادامه با اشاره به اینکه متهمان دارای سوابق متعدد سرقت و زندان هستند، تصریح کرد: در بازرسی از مخفیگاه سارقان ۲ قبضه سلاح جنگی کلت بهمراه ۱۲ عدد فشنگ مربوطه، یک عدد کلاه چشمی، یک جفت دستکش و قمه کشف شد.

سرهنگ گراوندی با اشاره به مواجهه حضوری و شناسایی سارقان از سوی تعدادی از مالباختگان، اظهار داشت: متهمان پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند.

انتهای پیام/ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار