مهم‌ترین حوادث امروز، چهارشنبه ۲ تیرماه ۱۴۰۰ در خوزستان را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، مهم‌ترین حوادث نقاط مختلف استان خوزستان در روز چهارشنبه ۲ تیرماه ۱۴۰۰ را در این بسته خبری مشاهده نمایید.

دستگیری ۳۳ سارق و قاچاقچی سابقه دار در بندر ماهشهر

سرهنگ رضا پاپی فرمانده انتظامی بندر ماهشهر گفت: طرح ارتقاء امنیت اجتماعی با هدف برخورد با مجرمان و مخلان نظم و امنیت اجتماعی و همچنین اعمال قانون رانندگان متخلف خودرو‌ها و راکبان موتورسیکلت‌های مزاحم و متخلف و دارای رفتار پرخطر در معابر شهری و سطح حوزه استحفاظی بخصوص پارک‌ها به مدت یک هفته در سطح شهرستان اجرایی شد.

او افزود: در اجرای این طرح ماموران پلیس با اقدامات تخصصی و گشت زنی محسوس و نامحسوس ۲۳ متهم که دارای سابقه حمل مواد مخدر، سرقت و قاچاق کالا داشتند را شناسایی و با هماهنگی مرجع دستگیر کردند.

سرهنگ پاپی با بیان اینکه متهمان در تحقیقات پلیس به ۴۱ فقره انواع سرقت و یک فقره تیراندازی اعتراف کردند، اظهار داشت: در این رابطه ۵ میلیارد ریال کالای قاچاق، ۳۷ گرم مواد مخدر، ۲ دستگاه خودرو، ۶ دستگاه موتورسیکلت سرقتی کشف و ۱۱ وسیله نقلیه متخلف نیز توقیف شدند.

کشف بیش از ۶۳ کیلوگرم تریاک در هندیجان

سرهنگ سعید داراب نیا سرپرست پلیس مبارزه با موادمخدر خوزستان بیان کرد: در اجرای طرح کنترل محور‌های مواصلاتی و برخورد قاطعانه با قاچاقچیان موادمخدر، ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر استان با همکاری عوامل انتظامی مستقر در ایستگاه بازرسی "امامزاده عبدالله" با تلاش اطلاعاتی و تجدید اقدامات پلیسی یک محموله مواد مخدر را شناسایی کردند.

او ادامه داد: ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر با انجام اقدامات خاص پلیسی یک دستگاه خودروی سواری MVM حامل موادمخدر را توقیف و در بازرسی از آن مقدار ۶۳ کیلو و ۷۰۰ گرم موادمخدر از نوع تریاک که به طرز ماهرانه‌ای جاساز شده بود، کشف کردند و ۲ قاچاقچی دستگیر و جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شدند.

دستبند پلیس بر دستان سارق حرفه‌ای در شوشتر

سرهنگ روح اله بیگدلی فرمانده انتظامی شوشتر گفت: به منظور ارتقاء امنیت اجتماعی و برخورد قاطع با سارقان حرفه‌ای، ماموران پلیس آگاهی با انجام اقدامات تخصصی یک سارق را شناسایی و با هماهنگی مقام قضائی دستگیر کردند که در تحقیقات پلیس به ۴ فقره سرقت از ساختمان نیمه کاره و ۲ فقره سرقت محتویات داخل خودرو اعتراف نمود.

او افزود: متهم پس از تشکیل پرونده مقدماتی جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شد.

سارق حرفه‌ای در دام پلیس شهرستان کارون

سرهنگ رئیس علی عبدولی فرمانده انتظامی کارون بیان داشت: در پی وقوع چند فقره سرقت منزل در برخی مناطق شهرستان، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت و ماموران کلانتری ۱۲ با انجام اقدامات فنی و اطلاعاتی یک سارق حرفه‌ای را شناسایی و پس از هماهنگی با مرجع قضائی در یک عملیات غافلگیرانه در مخفیگاهش دستگیر کردند.

او با بیان اینکه متهم در تحقیقات پلیس به ۴ فقره سرقت منزل و یک فقره سرقت محتویات خودرو اعتراف کرد، افزود: او پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی راهی مرجع قضائی شد.

سارق اماکن خصوصی در ایذه با دستان بسته

سرهنگ حجت سفیدپوست فرمانده انتظامی ایذه گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت از اماکن خصوصی در سطح شهرستان، بررسی موضوع و دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار پلیس قرار گرفت و ماموران کلانتری ۱۲ با اقدامات تخصصی هویت یک سارق را شناسایی و با هماهنگی مقام قضائی طی عملیاتی در مخفیگاهش دستگیر کردند.

او به اعتراف متهم در تحقیقات به عمل آمده به ۶ فقره سرقت اماکن خصوصی، اظهار داشت: او پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی داده شد.

شرور و سارق مسلح در به بن بست پلیس دزفول رسید

سردار سید محمد صالحی فرمانده انتظامی استان خوزستان بیان کرد: ماموران پلیس آگاهی شهرستان دزفول پس از ۳ ماه کار مستمر اطلاعاتی یک شرور و سارق مسلح را شناسایی و با هماهنگی مقام قضائی طی یک عملیات پیچیده و منسجم پلیسی دستگیر کردند.

او با بیان اینکه در این عملیات ماموران پلیس یک قبضه سلاح کلت، ۲ تیغه خشاب و ۱۵ فشنگ جنگی از سارق مزبور کشف کردند، گفت: متهم دارای سوابق متعدد سرقت‌های مسلحانه و تحت تعقیب مراجع قضائی شهرستان‌های دزفول، شوشتر، اندیمشک، شوش، گتوند و خرم آباد است.

سردار صالحی با بیان اینکه متهم پس از تشکیل پرونده تحویل مرجع قضائی داده شد، اظهار کرد: نیروی انتظامی با تلاش شبانه روزی با مخلان نظم و امنیت به شدت برخورد می‌کند و اجازه جولان به آن‌ها نخواهد داد.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.