رییس اداره ورزش و جوانان دزفول گفت: ابتلای ۷۵ درصد کارکنان اداره ورزش و جوانان دزفول به کرونا این اداره را به مرز تعطیلی رسانده است.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، خادمعلی تهذیبی رییس اداره ورزش و جوانان دزفول  با اشاره به ابتلای ۷۵ درصدی کارکنان این اداره به بیماری کرونا گفت: در صورت استمرار این وضعیت، نه تنها سلامت بقیه پرسنل به خطر می‌افتد بلکه ممکن است این اداره به تعطیلی کامل کشیده شود.

او با بیان اینکه هر فرد آلوده به ویروس کرونا تا حصول تست منفی بیش از یک ماه باید در قرنطینه باشد و  ضمن اینکه حضور او مخاطرات جدی برای ارباب رجوع و مخاطبان ورزش و جوانان دارد، افزود:  این اداره با هدف پیشگیری حداکثری از گسترش ویروس کرونا، از روز شنبه مورخ ۲۳ مرداد ماه سال ۱۴۰۰ تا اطلاع ثانوی تمهیداتی اندیشیده که بر اساس این تمهیدات، اماکن و باشگاه‌های ورزشی تا خروج از شرایط قرمز و نارنجی تعطیل باشند.

تهذیبی با اشاره به اینکه اداره ورزش و جوانان شهرستان دزفول از پذیرش ارباب رجوع، ملاقات و برگزاری جلسات قابل تعویق تا اطلاع ثانوی معذور است و مراجعان می‌توانند کارها، امور و درخواست‌های خود را از طریق مکاتبات، فضای مجازی و الکترونیکی ارسال و پیگیری کنند، اظهار داشت: مراجعان همچنین می‌توانند با حضور در ورودی اداره از میز خدمت که به همین منظور در نظر گرفته شده است، استفاده کنند.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.