احدی از ثبت رکورد جدید واکسیناسیون شهروندان بهبهانی علیه ویروس کرونا و مایه کوبی بیش از ۳۶ درصد جمعیت بالای ۱۸ سال در این شهرستان خبر داد.

رمضان احدی، رئیس دانشکده علوم پزشکی بهبهان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: با همت کارکنان دانشکده علوم پزشکی بهبهان روز گذشته چهارشنبه ۲۰ مردادماه تعداد ۴ هزار و ۵۰ نفر از شهروندان بهبهانی در مراکز تجمیعی واکسیناسیون علیه ویروس کرونا واکسینه شدند.

او این موفقیت را حاصل تلاش همکاران سختکوش در حوزه‌های مختلف دانشکده عنوان کرد و افزود: با دستیابی به این آمار، دانشکده علوم پزشکی بهبهان برای چندمین بار توانست رتبه اول واکسیناسیون شهروندان به نسبت جمعیت در سطح دانشگاه‌ها و دانشکده‌های علوم پزشکی در سطح کشور را کسب کند.

احدی بیان کرد: از این تعداد ۳ هزار و ۶۶۶ نفر دز اول و ۳۸۴ نفر نیز دز دوم بوده اند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی در ادامه با اشاره به روند مطلوب واکسیناسیون در بهبهان در تشریح آمار کلی مایه کوبی شهروندان با اعلام واکسینه شدن ۳۶/۴ درصد از جمعیت بالای ۱۸ سال در بهبهان گفت: تا کنون در شهرستان بهبهان ۶۵ هزار و ۶۰۵ دز واکسن کووید تزریق شده که از این تعداد ۵۶ هزار و ۱۸۸ دز اول و ۹ هزار و ۴۷۷ دز دوم انجام شده است.

این مقام مسئول در ادامه تصریح کرد: با توجه به لزوم تسریع در امر واکسیناسیون و با هدف رضایت خاطر هرچه بیشتر شهروندان عزیزمان، با رایزنی صورت گرفته با سپاه ناحیه بهبهان و تخصیص یک سالن ورزشی، بزودی مرکز تجمیعی شماره ۴ واکسیناسیون تجهیز و آماده خدمت رسانی به شهروندان خواهد بود.

رمضان احدی در ادامه اذعان داشت: همه‌ی تلاش مان را خواهیم کرد تا با تامین منظم و مستمر واکسن در کوتاه‌ترین زمان ممکن بتوانیم جمعیت قابل توجهی از شهروندان عزیزمان را واکسینه کرده و ایمنی قابل قبول را در شهرستان شاهد باشیم.

او در پایان از شهروندان خواست جهت حفظ سلامت خود و تا فروکش کردن موج پنجم کرونا پروتکل‌های بهداشتی را بطور کامل رعایت کرده و از حضور در تجمعات و اماکن شلوغ خودداری کنند.

انتهای پیام/ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.