تصاویر نوت بوک جدید شیائومی لو رفت

تصاویر جدید لپ تاپ جدید شیائومی قبل از برگزاری رویداد Mi Smarter Living ۲۰۲۲ نشان می‌دهد این شرکت قصد دارد نوت بوک جدید خود را با قابلیت صفحه کلید نوری در هند عرضه کند.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از gizmochina، شیائومی در حال کار بر روی لپ تاپ جدیدی برای عرضه در کشور هند است. اخیراً، راغو ردی، مدیر ارشد تجاری شیائومی در هند تصویری از یک نوت بوک جدید Mi با صفحه کلید با نور پس زمینه را به اشتراک گذاشت. سازنده چینی چند نوت بوک خود را در هند می‌فروشد، اما هیچکدام از آن‌ها دارای صفحه کلید نوری نیستند.

Mi Notebook

به غیر از Reddy، شیائومی India Marketing Lead Karthik M S تصویری از لپ تاپ آینده خود را با صفحه کلید با نور پس زمینه به اشتراک گذاشت. تصاویر نشان می‌دهد که Mi Notebook دارای بدنه فلزی خواهد بود. متأسفانه، این شرکت اطلاعاتی در مورد مشخصات دستگاه به اشتراک نگذاشته است.

دیروز، مدیر عامل شیائومی هند، مانو کومار جین، با انتشار توییتی اعلام کرد که ممکن است رویداد Mi Smarter Living ۲۰۲۲ در این ماه یا در سپتامبر برگزار شود. شایعات زیادی وجود دارد مبنی بر اینکه این شرکت ممکن است از محصولات متعددی مانند Mi Band ۶، تلویزیون‌های هوشمند Mi و سایر محصولات اینترنت اشیا در این رویداد رونمایی کند. ممکن است این شرکت از همان پلتفرم برای معرفی نوت بوک‌های نسل بعدی Mi استفاده کند.

محصول جدید شیائومی

محصولات احتمالی شیائومی در رویداد Mi Smarter Living ۲۰۲۲

در نشت ماه گذشته ادعا شده بود که شیائومی ممکن است به زودی دو لپ تاپ جدید با نام‌های Mi Notebook Pro ۱۴ و Mi Notebook Ultra ۱۵.۶ را در هند معرفی کند. مدل قبلی دارای پنل LCD ۱۴ اینچی با رزولوشن ۲K، نرخ تازه سازی ۱۲۰ هرتز، پردازنده نسل ۱۱ Core i۷/i۵، گرافیک Nvidia GeForce MX۴۵۰، ۱۶ گیگابایت رم DDR۴، ۵۱۲ گیگابایت SSD NVMe و باتری ۵۶ وات ساعت است.

نوت بوک شیائومی

اطلاعات Mi Notebook Ultra ۱۵.۶

گفته می‌شود که Mi Notebook Ultra ۱۵.۶ نسخه تجاری و تغییر نام یافته Mi Notebook Pro X است. ممکن است دارای صفحه نمایش ۱۵.۶ اینچی OLED ۳.۵K، نرخ تازه سازی ۶۰ هرتز، نسل یازدهم باشد. پردازنده Core i۷/i۵، گرافیک Nvidia GeForce RTX ۳۰۵۰ Ti، ۳۲ گیگابایت RAM DDR۴، ۱ ترابایت حافظه SSD و باتری ۸۰ وات ساعت نیز در این محصول استفاده شده است.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۵۸ ۲۳ مرداد ۱۴۰۰
بدترین کیفیت رو شیائومی داره خیلی بیکیفیت مثل خودشون
آخرین اخبار