رئیس مرکز بهداشت چهارمحال و بختیاری گفت: با ورود محموله واکسن به چهارمحال و بختیاری، مشکل کمبود واکسن در این استان رفع خواهد شد و از فردا روند تزریق واکسن به روال عادی برمی گردد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، سید راشد جزایری معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد و رئیس مرکز بهداشت چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: تعدادی از مردم شهرستان‌های شهرکرد و فارسان امروز پنج شنبه ۲۱ مرداد نوبت تزریق واکسن کرونا داشتند که به دلیل عدم وصول واکسن، تزریق واکسن محقق نشد.

او افزود: مردم این دو شهرستان با عنایت به تامین اضطراری واکسن از فردا جمعه مورخ ۲۲ مرداد ماه می‌توانند به پایگاه‌های واکسیناسیون که قبلا نوبت داشتند در شیفت صبح و بعدازظهر مراجعه کنند.


بیشتر بخوانید


جزایری اضافه کرد: با ورود محموله واکسن به چهارمحال و بختیاری، مشکل کمبود واکسن در این استان رفع خواهد شد و از فردا روند تزریق واکسن به روال عادی برمی گردد.

او ادامه داد: به لحاظ میزان ابتلا به بیماری، روند افزایشی در بخش‌های بستری و سرپایی ادامه دارد و مراکز بهداشتی درمانی، مطب ها، کلینیک‌ها و بیمارستان‌ها با شلوغی مواجه هستند.

جزایری گفت: هم اکنون تمامی شهرستان‌های ۱۰ گانه استان در وضعیت قرمز به لحاظ شیوع بیماری کرونا قرار گرفته اند.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار