کارشناس پیش‌بینی هواشناسی استان اصفهان گفت: دمای هوای کاشان طی ۲۴ ساعت آینده در گرم‌ترین ساعات به ۴۴ درجه سانتی‌گراد بالای صفر می‌رسد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، حجت‌الله علی‌عسگریان کارشناس پیش بینی هواشناسی استان اصفهان با اشاره به بررسی نقشه‌های هواشناسی استان اصفهان در چهار روز آینده گفت: بررسی این نقشه‌ها بیانگر استقرار جوی نسبتاً پایدار تا اواسط هفته آینده در استان است.

وی افزود: براین  اساس در اکثر مناطق، آسمان صاف تا کمی ابری است و گاهی افزایش ابر و وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

کارشناس پیش بینی هواشناسی استان اصفهان با بیان اینکه در ساعات بعدازظهر گاهی افزایش ابر و وزش باد نسبتاً شدید در غرب استان اصفهان پیش‌بینی می‌شود، اضافه کرد: این امر منجر به افزایش گرد و خاک در استان نیز خواهد شد.

وی با بیان اینکه دمای هوای اصفهان تغییر محسوسی را نخواهد داشت، ادامه داد: همچنین طی ۲۴ ساعت آینده دمای هوای اصفهان در گرم‌ترین ساعات به ۴۰ و در سردترین ساعات بامداد فردا به ۲۲ درجه سانتی‌گراد می‌رسد.

علی‌عسگریان در خصوص وضعیت دمایی در دیگر شهر‌های استان اصفهان طی ۲۴ ساعت آینده نیز گفت: در این بازه زمانی کاشان با دمای هوای ۴۴ درجه سانتی‌گراد بالای صفر گرم‌ترین و بویین میاندشت با دمای ۱۰ درجه سانتی‌گراد بالای صفر خنک‌ترین نقطه استان پیش‌بینی شده است.

انتهای پیام

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.